recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken Centerhøjttaler?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken Centerhøjttaler?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 12:56
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja når det ikke kan blive en HTM61, synes jeg også den ser ud til at kunne klare jobbet ;-)

Nogen må jo nøjes, vi kan jo ikke alle købe det perfekte hver gang.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 12:59
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Ja når det ikke kan blive en HTM61, synes jeg også den ser ud til at kunne klare jobbet ;-)

Nogen må jo nøjes, vi kan jo ikke alle købe det perfekte hver gang.
Jeg skrev ikke det er perfekt. Men at det var en voldsom opgradering ift en alm center. Folk har det med at vælge for ringe/billig center, og det er nu synd.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 13:15
Tja nogen kan lide moderen andre datteren ;-) mon ikke Hans kommenterer forherligelsen af B&W generelt. Det ER gode HT men der er f...... Også meget andet godt derude :-)

Redigeret af Bschmidt - 12-Februar-2013 kl. 13:38
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Tja nogen kan lide moderen andre datteren ;-) mon ikke Hans kommenterer forherligelsen af B&W generelt. Det ER gode HT men der er f...... Også meget andet godt derude :-)
Det kan da godt være. Jeg blev spurgt af trådstarter hvilken center jeg har, og så er den ikke længere ;-)
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 16:55
Tak for hjælpen alle sammen! Nu skal vi ikke have startet en apple vs android tråd Wink
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 17:09
Det er iøvrigt denne her jeg har nu.

http://www.audioreview.com/cat/speakers/center-channels/eosone/rsc-300/prd_119521_2743crx.aspx

Vist nok en underafdeling af Polk

Købt da jeg boede i USA for 13 år siden. De er vist ikke in business mere.

/Jacob

Redigeret af mylle - 12-Februar-2013 kl. 17:23
Til top
Keyvan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Marts-2011
Sted: Aalborg
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Keyvan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 19:32
mylle:
Kender ikke den center du linker til, men en Tannoy Eyris DC center er en udmærket og overset center højttaler, modellen er udgået og man kan hvis man er heldig finde en på nettet for små penge. Wink 

Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 20:15

Hvad skulle gøre lige den B&W bedre? Uden at have hørt trådstarters højttaler, er det umuligt at anbefale hvad som vil passe til.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 20:47
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Hvad skulle gøre lige den B&W bedre? Uden at have hørt trådstarters højttaler, er det umuligt at anbefale hvad som vil passe til.
Ingen anbefaling herfra, men trådstarter spurgte om han måtte købe min. Deraf vendingen:" Når det nu ikke kan blive...."
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu