recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken Chromecast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken Chromecast

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 09:30
Jeg holder stadigvæk fast på at man kan spejle yt ( lyd ) fra chromecast audio - se her.
https://www.youtube.com/watch?v=N0IvqEmM4ww

Redigeret af Niller55 - 12-December-2015 kl. 09:31
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 09:48
PS.  Men lige pt. kan jeg ikke se hvorfor jeg/man skulle købe en chromecast audio når man kan det hele med den normale chromecast, bare man har den i en forstærker med hdmi, eller en omformer til et par 100 kr.
Til top
Jesper2730 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-April-2007
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper2730 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 10:20
Oprindeligt skrevet af Niller55 Niller55 skrev:

Jeg holder stadigvæk fast på at man kan spejle yt ( lyd ) fra chromecast audio - se her.
https://www.youtube.com/watch?v=N0IvqEmM4ww

Korrekt, det kan man godt.

Fra YT appen kan man ikke streame lyd til CCA. Den dukker slet ikke op i listen over enheder man kan vælge.

Har testet det her med min Nexus 5X, min CCA og min gamle alm. CC.

/Jesper
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu