recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken cloud service til billeder?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken cloud service til billeder?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JensJ200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2012
Status: Offline
Point: 316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken cloud service til billeder?
    Sendt: 26-April-2016 kl. 16:21
Min kone og jeg tager alle vores billeder med vore to iPhones. I øjeblikket er vores billeder mange forskellige steder, og det vil jeg gerne have bedre styr på.

Jeg har derfor testet Flickr, iCloud Photo og Google Photo. Valget står klart imellem iCloud Photo eller Google Photo, og synes det er svært at vælge, for de har hver deres fordele og ulemper. Jeg tror dog jeg ender med at vælge Google Photo primært fordi at jeg kan spare ca. 50 kr./md og får en service der er mindst lige så god som iCloud Photo.

Derudover er 99% er de billeder vi tager nogen der skal deles med hinanden bagefter, og her ville det være en fordel, hvis de med det samme kom ind på samme konto. Jeg overvejer derfor at oprette en fælles Google konto, som skal bruges til alle vores billeder. Lyder det som en god ide?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 17:40
Bruger Flicr. 1tb gratis.

Virker fint og har aldrig haft problemer i de 3 år jeg har brugt det.

Har pt ca 25000 billeder liggende der.

Vi bruger flere iphones og en fælles flicker konto
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu