|
Hvilken cloud service til billeder? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-April-2016 kl. 16:21 |
Min kone og jeg tager alle vores billeder med vore to iPhones. I øjeblikket er vores billeder mange forskellige steder, og det vil jeg gerne have bedre styr på.
Jeg har derfor testet Flickr, iCloud Photo og Google Photo. Valget står klart imellem iCloud Photo eller Google Photo, og synes det er svært at vælge, for de har hver deres fordele og ulemper. Jeg tror dog jeg ender med at vælge Google Photo primært fordi at jeg kan spare ca. 50 kr./md og får en service der er mindst lige så god som iCloud Photo. Derudover er 99% er de billeder vi tager nogen der skal deles med hinanden bagefter, og her ville det være en fordel, hvis de med det samme kom ind på samme konto. Jeg overvejer derfor at oprette en fælles Google konto, som skal bruges til alle vores billeder. Lyder det som en god ide?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bruger Flicr. 1tb gratis.
Virker fint og har aldrig haft problemer i de 3 år jeg har brugt det. Har pt ca 25000 billeder liggende der. Vi bruger flere iphones og en fælles flicker konto |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |