|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1393 |
![]() Sendt: 15-Oktober-2010 kl. 14:28 |
||
Jeg står og skal købe en boks til BoxerTV (med abonnement) og står mellem valget af to: TRIAX T-HD 409 (med harddisk)
Kravet til dem begge er bla at de skal kunne spytte enten DD5.1 eller DTS5.1 ud på HDMI-udgangen når der modtages (eller afspilles optagne) udsendelser fra DR HD.
Kan de begge dette ?
Har hørt at Sagem støjer noget, men hvad med funktionalitet og brugervenlighed ?
Sagem bruger vist også mere strøm i standby.
Er der væsentlig forskel på billedkvalitet på de to modtagere ?
/filmfreak Redigeret af filmfreak - 15-Oktober-2010 kl. 14:29 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Jeg ville nok vælge Sagem, da den kan fåes til 499 kr i Expert med Boxer Abb.
Mener der er nogen problemer med Triax'en og optagelse på ext harddisk.
Sagem støjer lidt, men ikke noget der betyder noget.
Ser ud til at standby forbrug er 5w og 20,5 tændt. Men så sæt en spareskinne på så den slukker helt. Redigeret af Kampus - 15-Oktober-2010 kl. 14:38 |
|||
![]() |
|||
RuzzFrog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Søborg Status: Offline Point: 230 |
![]() |
||
Jeg er lige med på en lytter.. Du har ikke også overvejet Maximum T-641 VA , den skulle være meget støjsvag.
|
|||
![]() |
|||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1393 |
![]() |
||
OK det var godt nok billigt - er det så med et boxer mini ab. ?
Triax'en kan pt. iøvrigt fås til 0 Kr incl Harddisk med Boxer ab.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Prisen for Sagem boxen er 3499 kr UDEN Boxer ![]() Redigeret af Kampus - 15-Oktober-2010 kl. 15:00 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg går ud fra at den kan håndtere 5.1 lyd fra DR HD ?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det mener jeg den kan. Men tør ikke lægge hovedet på blokken
![]() Men hvis du spørger dem i Expert, kan de vel prøve det. Redigeret af Kampus - 15-Oktober-2010 kl. 15:12 |
|||
![]() |
|||
Momsemor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
||
Hejsa
Jeg har lige bestilt Boxer Mini med Sagem DTR 94160TA HD til 1 kr. i Elgiganten. Det er billigt ![]() Vh. Jannie Redigeret af Momsemor - 16-Oktober-2010 kl. 01:11 |
|||
Mvh. Jannie
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det gjorde jeg så også går
![]() |
|||
![]() |
|||
Mads333 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 135 |
![]() |
||
Stakkels jer hvis Sagem DTR 94160TA HD har lige så mange problemer som den tilsvarende boks fra Sagem som Canal Digital bruger.
Har netop opsagt mit abb. hos Canal Digital pga. boksen.
Det er et støjhelved og boksen låser konstant så man skal tage strømmen fra den.
Sorry. Havde nok valgt Triax istedet for. De problemer der var med den skulle være løst.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja det var da sindsygt billigt!!! Da jeg hoppede på Boxer for et år siden, fik man bare en alm box uden PVR funktion, godtnok helt gratis, men alligevel.
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |