recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken DVB-T2 boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken DVB-T2 boks

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Online
Point: 4107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2020 kl. 13:26
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Samsung_M Samsung_M skrev:

Det eneste gode der reelt er at sige om boksen er, at den med kun ét kort i kortlæseren kan optage en kanal mens man ser en anden.

Er det 2 kodede kanaler du taler om her? Det lyder nemlig meget, meget usandsynligt.

Flemming
Ikke så usandsynligt for mig. Smile
Det er ikke selve kortet der laver dekodning, det sender bare en nøglekode (i ny og næ) til selve dekoder systemet.
Så en indbygget "CI card splitter" funkktion i stil med SmartWi card splitter:
mener jeg kan kan klare det. Wink

Redigeret af JørgenT - 14-Januar-2020 kl. 13:27
Mvh. JørgenT
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3160
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2020 kl. 13:59
Hej JørgenT.

Jeg mener også at min søsters gamle MAXIMUM T-641 VA, både kan vise og optage på kun et Boxer Abbonnements kort. Den er født med to tunere og har IKKE et CI slot, men en enkelt kortlæser. Og Boksen er godkent af Boxer.

Da vi købte den til min søster, for ca 8 år siden fik hun den til 1/4 af prisen, mod at hun bandt sig til et Boxer abbonement i 6 eller 12 måneder. Den gang hørte jeg aldrig, at hun IKKE kunne se og optage to kodede Boxer kanaler samtidigt.

Mange hilsener. 

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu