|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
Corto ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 01-Juli-2004 kl. 00:00 |
|||
Hej med jer. Jeg ved at dette emne ikke omhandler en recorder. Jeg har bestilt en JVC DR-MH30 (og glæder mig) Har du nogle forslag? Redigeret af Corto |
||||
![]() |
||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|||
Hej Corto MM Vision har en model som jeg tror opfylder dine behov, men check for en sikkerheds skyld med dem om alle kravene er opfyldt. Det er den model som hedder Scott 842 (DVD / DivX Player) /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||
![]() |
||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
![]() |
|||
Hej! Jeg overvejer, at købe JVC XV-NA77 DVD-Audio/videoafspiller sammen med DR-MH30. Men om den opfylder dine krav ved jeg ikke (jeg forstår ikke dine krav). Jeg er ved at undersøge om den kan leveres kodefri. Jeg har den danske manual til den i PDF format hvis du er interesseret. |
||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||||
![]() |
||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
![]() |
|||
http://www.buchmann.ch/products/JVC_XV-NA77_Codefree.htm Såå, måske kan det faktisk godt lade sig gøre at få JVC kodefri! |
||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||||
![]() |
||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|||
Hej Thorvald
Jep, men ikke macrovision fri - den slags gør mærkevare fabrikanterne slet ikke i Læs mere på Kan man lave en sikkerhedskopi af en købe-DVD? /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |