|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mikkelfrost ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
![]() Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 21:54 |
denon 3310 / 4310 .
yamaha 3900 / z 7 Onkyo TX-NR 807 / Onkyo TX-NR3007Integra DTR-8.9 de koster ca det samme men hvilkne vil være bedst til 7.1 hd lyd jeg har audio vector højtaler . ( mi3 super ) alle indput tages i mod med takke :) |
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
nu er der jo også eks Harman kardon, nad og ikke mindst andre mærker. med et sæt Mi3 er det ret vigtigt at finde en med lidt muskler og måske en lidt blød top. det kommer også an på størrelsen af dit rum.
lån alt hvad du kan inden for dit budget, og tag den derfra i en a/b test derhjemme |
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
|
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Jeg synes du skulle prøve låne en Marantz med hjem og lytte på,har selv en Marantz SR 5002,synes selv den spiller ret godt sammen med min Audiovctor M3 Signaturem,Marantz ligger i den varme/bløde ende af lyden næsten”røragtig” og selv om den kun er på 7X90 watt,har ikke de store problemer med at spille en stuen op på 26 m2
![]() |
|
![]() |
|
mikkelfrost ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
![]() |
min biff er kun ca 3 '* 4 m så det er til at overkomme .
har en nad 743 til at køre pt og den larmer meget siger min nabo og den har kun 5 gange 100 w :) |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Enig med Ghost; Marantz er et lyt værd.
Jeg ville nok skynde mig at få skiftet dén forstærker ud, hvis det er den som larmer ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |