recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvilken en skal man tage..?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethvilken en skal man tage..?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
penther Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: hvilken en skal man tage..?
    Sendt: 23-Juli-2009 kl. 17:42

jeg har valget mellem en optima hd800xlv og en sanyo z3000, godt nok er der en merpris til z3000 på 70% en er den det værd?  har ikke så meget forstand på området, har holdt mig mere til tv og plasma :)

og jo jeg kan fornemme regnbuen ved hurtige ryk på 800, men spørgsmålet er også om det ikke går væk igen.   har læst en masse reviews, men er den sorter og hurtigere z3000 eller er det mere folk som hælder til en type projektorer?

mvh

Michael

Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Point: 1691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2009 kl. 18:07
Til den pris som z3000 har vil jeg nok se lidt efter en SONY HW-10
Til top
penther Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2009 kl. 18:32

har læst en del test, har fået indtrykket af 120/100hz systemet, skulle slå sony markant af vejen og til en billigere pris, sort ´heden skulle være en lille smule bedre på sony men skulle vejres på af de 100hz og shardows detailerne.

hvis jeg skal helt op i den pris, ville jeg klart vælge epson tw5000, men synes alt over 15 er for meget :)

Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Point: 1691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2009 kl. 18:35
Oprindeligt skrevet af penther penther skrev:

har læst en del test, har fået indtrykket af 120/100hz systemet, skulle slå sony markant af vejen og til en billigere pris, sort ´heden skulle være en lille smule bedre på sony men skulle vejres på af de 100hz og shardows detailerne.

hvis jeg skal helt op i den pris, ville jeg klart vælge epson tw5000, men synes alt over 15 er for meget :)

En sony koster da også kun 15

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu