|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() Sendt: 26-Maj-2009 kl. 20:52 |
Min MAC er desværre stået af og jeg skal bruge lidt tid på at spare op til
en ny. Overvejer derfor at købe en windows bærbar, som min ældste datter så kan overtage når den nye MAC er hjemme. Kender I nogle gode tilbud. Må koste omkring 4.000 kr. Skal ikke bruges til tunge spil, men nok til lidt videokonvertering m.m. |
|
Go outside, the graphics are amazing!
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Prøv at kige på den Aldi har i denne uge til 3999,-
Ser ganske fornuftig ud, og der er 3 års garanti. http://aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_22/OFF01.SHTML |
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() |
Tak for tippet. Den ser umiddelbart ud til at kunne opfylde kravene - og til fornuftige penge.
|
|
Go outside, the graphics are amazing!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |