recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken farve vil du vælge Beoplay V1 i ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken farve vil du vælge Beoplay V1 i ?

Besvar Besvar Side  <12
Afstemningsspørgsmål: Hvilken farve ville du købe ?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
9 [45.00%]
8 [40.00%]
3 [15.00%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
Besked
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2013 kl. 09:49
Jeg ville helt sikkert vælge den sorte med rødt frontstof! det ville jeg fordi det passet godt til min indretning, kan godt lide kontrasten mellem rød og sort + støv og den afskallede maling, ses ikke så tydeligt på den sorte model :p

Og nej, det er som udgangspunkt ikke brugte produkter der er tale om, men produkter der blev tilbagesendt da V1 kom på markedet. Der var fra starten nogle lak problemer, hvorfor alle blev tilbagekaldt. Det er dem der sælges nu.

Men der er jo selvfølgelig nogle forhandlere der ikke er helt ærlige, og som nok bare sælger et brugt fra en kunde, eller fra væggen i butikken. Men det SKAL være en nyt produkt med 3 års garanti man får, når man køber V1!!

Til trådstarter:
Glæd dig til at få dit tv! Det er et fantastisk tv!!!!!! Jeg havde selv et hjemme på prøve inden det kom på markedet, og jeg var meget imponeret over både lyd, billede og brugervenligheden. Fantastisk tv.
Til top
sirgadget Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 20:27
Har selv tænkt på et sort, men det er nu til køkkenet jeg påtænker det, men har et sort BeoVisoin 6-26 i loftet i soveværelset, det synes jeg funger fint:)
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu