|
Hvilken farve vil du vælge Beoplay V1 i ? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville helt sikkert vælge den sorte med rødt frontstof! det ville jeg fordi det passet godt til min indretning, kan godt lide kontrasten mellem rød og sort + støv og den afskallede maling, ses ikke så tydeligt på den sorte model :p
Og nej, det er som udgangspunkt ikke brugte produkter der er tale om, men produkter der blev tilbagesendt da V1 kom på markedet. Der var fra starten nogle lak problemer, hvorfor alle blev tilbagekaldt. Det er dem der sælges nu. Men der er jo selvfølgelig nogle forhandlere der ikke er helt ærlige, og som nok bare sælger et brugt fra en kunde, eller fra væggen i butikken. Men det SKAL være en nyt produkt med 3 års garanti man får, når man køber V1!! Til trådstarter:
Glæd dig til at få dit tv! Det er et fantastisk tv!!!!!! Jeg havde selv et hjemme på prøve inden det kom på markedet, og jeg var meget imponeret over både lyd, billede og brugervenligheden. Fantastisk tv. |
|
![]() |
|
sirgadget ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 137 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har selv tænkt på et sort, men det er nu til køkkenet jeg påtænker det, men har et sort BeoVisoin 6-26 i loftet i soveværelset, det synes jeg funger fint:)
|
|
Mikkel Petersen.
Mit setup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |