|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() Sendt: 04-Januar-2010 kl. 16:16 |
Håber der er nogen som kan fortælle hvad for udbydere der er bedst at vælge. Har intet forstand på fibernet. Men skal have en ca 25Mbit internet forbindelse, og en ordentlig tv pakke. Skal ikke bruge telefoni.
Synes deres sider er lidt svære at finde ud af.
Indtil videre har jeg set på FastTV, Er det det bedste valg?
|
|
![]() |
|
b0nde ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Hvad er dine valgmuligheder ?
|
|
![]() |
|
Why anda ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Hej jeg har energi midt fibernet og det køre fint!
Jeg har den store tv pakke samt hdtv pakken samt en 25/25 mbit internet forbindelse.
|
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
b0nde: kan man ikke bare vælge imellem alle udbydere? Hvis du mener fibernet selskabet, er det energifyn. Jeg er ikke flyttet ind i huset endnu, men hende jeg køber huset af sagde hun havde fået gjort klar til fibernet, så det var lige til at sætte til.
Men vil gerne finde ud af hvad jeg skal vælge så det klart til når jeg flytter ind.
Havde også kig på parabol eller boxer, men det kan vel bedst betale sig at få fiber, når nu det er gjort klar til det?
Why anda: Hvad giver du for sådan en pakke om måneden?
|
|
![]() |
|
Why anda ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Internet 339
Hdtv 69
Tvpakke 305
|
|
![]() |
|
b0nde ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Isåfald er http://www.energifyn.dk/energifyn/fibernet/udbydere.aspx er godt sted at starte ;) Vi har dansk bredbånd. Dem kan jeg sagtens anbefale. De er stabile, deres kundeservice kan svinge "i kvalitet", men alt i alt er vi godt tilfredse. Smile content kan du læse om erfaringer her på forummet, tror også der et par indlæg om Fasttv. Jay.net og Bolig:net kan jeg ikke udtale mig om. Redigeret af b0nde - 04-Januar-2010 kl. 20:11 |
|
![]() |
|
Dragelund ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-November-2009 Status: Offline Point: 40 |
![]() |
jeg har haft DONG fibernet i 2½ år og har haft både tv og internet.
Internet er en 100/100 Mbit fra Jay.net og det spiller bare MAX, det er vildt fedt.
Hvad abgår TV så har jeg haft Dansk Bredbånd, og det har været en frygtelig oplevelse. Fornærmende ringe billedkvallitet (overkomprimering), asynkron lyd flere gange om ugen, ikke opdateret EPG, etc. etc. og sidst men ikke mindst synes jeg det var svinedyrt (godt nok også med Viasat da de stadik kunne det)
Droppede Dansk Bredbånd sidste sommer, og skiftede til Boxer 1. november.
Forskellen i billedkvaliteten er nærmest usammenlignelig og jeg kan slet ikke forestille mig hvad der skulle til for at få mig til at overveje fiber-tv igen.
/Per
|
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak for jeres svar.
jeg vil da lige prøve at læse lidt om fastTV og Smile content.
Havde nemlig håbet at kunne få samlet tv og internet samme sted, så håber ikke det er alt fibernet tv der er så elendigt.
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Har dong fibernet(nu overtaget af yousee), og har lige oprettet jaynet 100/10 mbit til 279 kr.. det fungere helt fint..
|
|
![]() |
|
fpe123 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Jeg har haft Smile Connect i over et år nu. og det er glad for. Før havde jeg Fasttv, dårlig TV-boks. (Ejer nu af YouSee)
/Flemming Redigeret af fpe123 - 05-Januar-2010 kl. 10:28 |
|
![]() |
|
wicca ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
![]() |
Jeg havde Smile Content i et års tid. Opsagde det md det samme bindingsperioden udløb.
Tv- delen var jeg meget utilfreds med. Billedekvaliteten var som sådan fin nok og HD-delen var super god....MEN tv-boksen var simpelthen så elendig. Hele tiden 1 sekund bagefter tryk på knappen, ubrugelig EPG. (jeg fik den skiftet undervejs)
Kundeservicen var heller ikke noget at råbe højt for.
|
|
![]() |
|
poppe ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2009 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
|
Mvh
Christian Holst |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |