|
Hvilken fjernbetjening til Samsung Q80? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ij6210 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-December-2020 kl. 10:12 |
Hej
Nogen der ved hvad denne fjernbetjening hedder? Der findes et hav, tror Samsungs side over reservedele har flere hundrede forskellige, men jeg søger en a la denne: Det er specielt de nederste 2 rækker af knapper jeg er interesseret i. Fwd og rewind-knapperne, play, pause og ikke mindst record-knap. Har set mange forskellige, men ikke lige den perfekte. Gider ikke have en fjernbetjening med knapper som 3D (har tv'et alligevel ikke), alarm-knap (tror heller ikke det bruges mere). Måske nogle der har sådan en, der kan fortælle mig hvilket nummer den har? |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1033 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan bruge hvilken som helst universal IR-remote (learning remote).
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4995 |
Du kan nok ikke få en skræddersyet remote. Køb en Samsung, så virkerne koderne vel. Og det er helt normalt at ha knapper der aldrig bruges.
|
|
![]() |
|
ij6210 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
Tror måske jeg fandt den selv - denne: BN59-01175N
Den har REC, <<, >, II, >> og stop knap. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |