recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken fjernbetjening til Samsung Q80?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken fjernbetjening til Samsung Q80?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ij6210 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ij6210 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken fjernbetjening til Samsung Q80?
    Sendt: 14-December-2020 kl. 10:12
Hej

Nogen der ved hvad denne fjernbetjening hedder? Der findes et hav, tror Samsungs side over reservedele har flere hundrede forskellige, men jeg søger en a la denne:


Det er specielt de nederste 2 rækker af knapper jeg er interesseret i. Fwd og rewind-knapperne, play, pause og ikke mindst record-knap.

Har set mange forskellige, men ikke lige den perfekte. Gider ikke have en fjernbetjening med knapper som 3D (har tv'et alligevel ikke), alarm-knap (tror heller ikke det bruges mere).

Måske nogle der har sådan en, der kan fortælle mig hvilket nummer den har?

Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2020 kl. 10:26
Du kan bruge hvilken som helst universal IR-remote (learning remote).
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2020 kl. 10:31
Du kan nok ikke få en skræddersyet remote. Køb en Samsung, så virkerne koderne vel. Og det er helt normalt at ha knapper der aldrig bruges.
Til top
ij6210 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ij6210 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2020 kl. 10:32
Tror måske jeg fandt den selv - denne: BN59-01175N

Den har REC, <<, >, II, >> og stop knap.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu