|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | |
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
På et 42" skal du nok være max 1m fra det. Jeg har en PS3 og på mit tv ser 1080I sku godt ud, det med 1080P glem det på en skærm under 50" og mere end 2 m fra det. Og HDTV, her i DK for vi 1280x720P. |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
Bechman ![]() Redaktionen ![]() ![]() Recordere.dk Teamet Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Grunden til jeg skrev "helst LCD", var at jeg troede at de var bedst og at der var problemer med plasma i form af indbrænding osv. Grunden til jeg skrev "full HD" var at jeg troede at når spil og blu-ray understøttede det, ville oplevelsen blive bedre (indrømmet jeg ved ikke nok om emnet). Naiera: Du nævner at LCD i fuld hd er elendige, hvordan det? Jeg vil da meget gerne investere i et plasma, såfremt tingene er som I siger og prisen er fornuftig. Du nævner at jeg sparer 10k, er det ved køb af et px70? Hvor bør jeg i så fald kigge efter det henne? Tak for hjælpen :-)
|
|
![]() |
|
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() |
Her kan du se, hvorfor du skal vælge plasma. http://www.plasma-lcd-fakta.dk/ Og dette er sandheden. Selv pionner siger det, og det er nok dem der laver de bedste plasma/lcd tv på markedet. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12456 |
![]() |
Det siges at Panasonics 1080p 50" plasma TV kommer til at koste omkring 25k (eller er det 42" udgaven jeg tænker på ![]() Redigeret af Naiera - 22-April-2007 kl. 14:16 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12456 |
![]() |
Jeg kan ikke helt spore sarkasmen her. Hvis det er sarkasme. Det nærmer sig threadcrapping, når utilfredse LCD fans bliver ved med at hive denne side frem, hver gang vi er nogen der er ved at overbevise andre om plasma TV's fortræffeligheder ![]() Redigeret af Naiera - 22-April-2007 kl. 14:17 |
|
![]() |
|
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() |
Er plasmaejere. Læs hvad jeg skriver. |
|
![]() |
|
![]() |
plasmaejere* = plasmaejer
![]() |
|
![]() |
|
Bechman ![]() Redaktionen ![]() ![]() Recordere.dk Teamet Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Jeg holder mig udenfor snakken LCD vs PLASMA. Jeg er blot interesseret i at få det bedste tv, den rigtige størrelse og så til den bedste pris og her må jeg sige at PANA PX70 i 42" lyder interessant. Jeg har et Samsung LE32R71 W og det er jeg ikke helt tilfreds med må jeg sige.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Du ved godt at der er en redigeringsknap under egne indlæg, ikke? |
|
![]() |
|
![]() |
Det også i orden. Men viser dig bare, hvad der er bedst. Og det er plasma. Lcd er rigtig godt til små skærme, men skærme over 32" skal man vælge plasma. De har mere farve, bedre til hurtige bævægelser. altså ingen slør. Det er strømsparende.. Plasma er bedst på mange punkter. Det eneste - kan være vægten. Ret mig endelig.. |
|
![]() |
|
![]() |
Thomas: Nej det vidste jeg ikke.
Men tak for hjælpen. ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
ok det er også nyt for mig at tænke i så store tv, hvorfor jeg altid har haft lcd men nu er muligheden der og skal man jo handle ;-) Vejer plasma meget mere end lcd? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |