|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
psnabe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2009 Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 25-Juli-2009 kl. 19:05 |
Jeg er på udkig efter et fladskærms TV, men er noget i tvivl om størrelsen, og hvad jeg skal gå efter. Min kollegielejlighed er omkring 10 m2 størrelse, men jeg skulle da gerne flytte til noget større om 1½ år. Hvilken størrelse skal jeg gå efter? Havde selv overvejet 26” – men synes ikke der er så meget at vælge imellem. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Du skal finde ud af hvordan du får tv-signal ind på værelset.
Er det You-see, Stofa, antenne eller hvad. Og hvad er vigtigst - er det billedkvalitet eller pris. En mulighed er at købe det billigste du kan finde, og så købe et nyt og større, når du flytter. Fx dette her fra COOP: http://www.nettorvet.dk/show_product.aspx?dept_id=938&pf _id=6071765 Så har du kun spildt 2500 kr. på 1 1/2 år. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
psnabe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2009 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Jeg har Stofa Jeg har omkring 5.000 at gøre med. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Problemet er at 26" er uforholdsmæssigt dyre.
Det her er et godt 37" Panasonic tv med DVB-C tuner, så du kan se Stofa digitalt. Du skal så have et CA-modul fra Stofa til 499,- + et Zaptor-kort. http://cinemagic.dk/shop/panasonic-tx-p37x10y-4963p.html Tv'et koster 5097,- og du kan prøve at læse et par dage tilbage i forumet - det er et ret populært og godt tv. Spørgsmålet er om det er for stort i et værelse. Redigeret af Brixen - 25-Juli-2009 kl. 20:11 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |