|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Michel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
Altså jeg har set det vise film, og synes virkelig den har et godt billede -
men jeg ved jo heller ikke hcad der er godt ![]() På en skala fra et til 10 hvor vil du så ligge Pana produktet og igen Samsung produktet? (så kan jeg selv vurdere om jeg vil ofre 2000 og et kanon design, for et kanon billede og et grimt design ![]() |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
Hvis du selv synes at omtalte R7er har det fedeste billede nogensinde, så er det da det fjernsyn du ska' ha', men hvis du spørger os til råds, så risikerer du at få ting som de ovenstående at vide
![]() |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Pana ligger for mig på 9,5 hvor det Samsung jeg så på ligger/lå nede omkring 4... Design er vigtigt for mig, men jeg vælger hellere noget grimmere for, at få noget bedre. |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Hvad koster de nye pana, de kunne han jo vælge, har det ikke piono lak?
|
|
![]() |
|
Mollovic ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Du kan sige hvad du vil om designet på en PV60, men det er imodsætning til Samsung, er det så dejligt anonymt at det passer ind over ALT http://www.minhembio.com/produktbilder/87103 Jeg er som så mange andre her inde den lykkelige ejer af et PV60 og er rigtig glad for det... Når min kæreste og jeg har besøg hvor vi ser film eller bare tv, så hoster "mit" ( |
|
Panasonic 37PV60EH
Pioneer VSX-1016-S Pioneer DV-696AV-S Pioneer S-SP410 Pioneer S-W90S Supra HDMI-kabler |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Mollovic det er sjovt nok samme oplevelse jeg har herhjemme. Folk der ikke har problemer med, at tale rent ud af muleposen roser det til skyerne. En ting er billedet på pana's hjemmeside - noget andet er, når det hænger hjemme på væggen - det kommer meget mere til sin ret, end på en dum hjemmeside. |
|
![]() |
|
alpinestar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
Hvis det skal være Samsung, så tag et kig på Le 32 N71 den har et noget bedere billede end R serien. Fåst her http://www.elcity.dk til 8895.-
Jeg kiggede også på PV60 da jeg skulle købe skærm, og jo den har virkelig et flot billede, men designet syntes jeg ikke var helt i top, Samsung ville passe meget bedere ind i stuen. Så jeg købte en N71, og med gode kabler, og en selector boks, sytnes jeg faktisk det er ganske godt! Typisk nok så kommer PV70 nu og så i et design der på billeder ser lækkert ud, men sådan er det med elektronik når man får det hjem i stuen er det forældet og der er en ny model der er federe... |
|
![]() |
|
![]() |
Hehe ja måneden efter man har købt, kommer der noget federe! |
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
Det oplever jeg også , det skal ikke dominere hele stuen men være anonymt, også når det er slukket. En 50" er stor nok i forvejen. Og ja - det passer ind over alt. Redigeret af nextgeneration - 14-Marts-2007 kl. 13:17 |
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
|
![]() |
|
Michel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
WOW.. Ja, det lyder jo af meget :-( Puh.. Igen et svært valg, design eller kvalitet.. Kvalitet plejer jeg at vægte højst, men må indrømme jeg er meget i tvivl lige nu. ![]() Har du et billede af det der pana? :-) EDIT: Havde ikke lige set side 2.. designet er som i siger - meget anonymt, og netop det bryder jeg mig ikke om. Det skal nemlig stå i værelset, og der skal det simpelthen dominere hele værelset, så det første folk kigger på er mit tv ![]() Samsungen ser bedre ud end Pana PV60'ern, i mine øjne, dog må jeg indrømme jeg stadig bedre kan lide samsungs r, design. Jeg kan ikke umidelbart finde nogen billeder af PV70, nogen der kan hjælpe? Redigeret af Michel - 14-Marts-2007 kl. 22:15 |
|
![]() |
|
![]() |
Billede hvordan? :)
|
|
![]() |
|
Mollovic ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Underlig prioritering hvis du spørg mig... du skal vel også kunne holde ud og kigge på det når det er tændt, ikk? Jeg vil da mene at hvis du købe 37" eller der over, så vil folk sgu lægge mærke til din skærm uanset om det er en pana eller en samsung...vil mene at det er noget vås at dine besøgende ikke vil lægge mærke til din skærm hvis du køber en pana... Men når du er så opsat på en R-model, så køb den så lille så muligt...så vil billedet fremstå skarpere Må ærligt indrømme at jeg forstår ikke folk der køber deres tv udelukkende bare for at det skal hænge og se flot ud! Hvad nytter det når dine venner så udlader at diskuttere billedet med dig når du tænder det, fordi at de synes det ligner ****? En dag hvor der er en fodbold kamp i tv, så tag ned og kig på Samsungs R-model og efterfølgende en PV60, det vil tale for sig selv... Redigeret af Mollovic - 15-Marts-2007 kl. 08:48 |
|
Panasonic 37PV60EH
Pioneer VSX-1016-S Pioneer DV-696AV-S Pioneer S-SP410 Pioneer S-W90S Supra HDMI-kabler |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |