|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rønnest ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 679 |
![]() Sendt: 01-April-2009 kl. 11:13 |
Jeg skal anskaffe mig et par 1.5TB harddiske og valget står mellem enten Seagate Barracuda 7200.11 eller WD Caviar Green WD15EADS. Men jeg er i tvivl om hvad forskellen er - eller om der er nogen nævneværdig forskel overhovedet….. Er WD´en merprisen på 200-250,- værd eller er det bare at købe den billigste (Seagate)? Den skal bruges i en HP Mediasmart (når den nye model kommer). Hilsen Rønnest |
|
Sony 65AF8, Onkyo TX-NR929, Dune HD Max, Yousee tv-bokx, Synology 1010+/DX510, Sonos ZP90, B&W 603S3 - 600S3 - LCR60 - ASW600, JVC HD550, 92" Lissau motorlærred.
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
WD Caviar Green bruger mindre strøm end Seagate. WD oplyser gerne deres data: http://www.wdc.com/en/products/products.asp?driveid=575 .. mens det eneste data jeg er kunne finde på Seagate er, at de benytter 8 watt i idle, altså 2 watt mere end WD. Vil gætte på, at de øvrige tal for Seagate også er større end for WD. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Rønnest ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 679 |
![]() |
Takker for hurtigt svar Sandal Det er også det tætteste jeg er kommet det - at WD´en er lidt mere "grøn". Men Seagaten virker omvendt ikke som en égentlig strømsluger (bare ikke ligeså "grøn" som WD´en) - eller tager jeg fejl? Hilsen Rønnest |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |