|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Storgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-December-2009 Status: Offline Point: 46 |
![]() Sendt: 06-April-2010 kl. 14:40 |
Hej
Jeg har lige købt en Qnap ts-219p og ved ikke helt præcis hvilken harddiske jeg skal have i. Valget står mellem de to følgende som er ca. samme pris og de er begge på qnap's liste uden nogle noter til. Derfor vil jeg høre om folk har nogle erfaringer med disse diske eller kan se hvilke der er bedst. Det er følgende diske:
På forhånd tak
Storgaard
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
7200rpm = bedre
EcoGreen må betyde at disken brugere mindre strøm (i dvale, velnok)
Så Barracuda hvis du vil have hastighed, og samsung hvis du mener strømforbrug er vigtig og skal sænkes vel nok et par watt, hvis det sker..
Jeg ville gå efter en 7200rpm disk, altså barracuda disken.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() |
jeg kører med 2 stk 1 TB barracuda diske i min 219P
Kører helt fint, dog er diskene ikke helt lydløse........ Har ikke haft problemer med dem i de par måneder de har kørt
|
|
![]() |
|
teleplus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() |
Jeg købte også Barracuda diskene - 1,5TB Samsung er ikke på positiv liste til min TS-209 PRO II.
Jeg købte mine diske hos Getmore pga. gratis levering på under 24 timer :) http://getmore.dk/find-st31500341as/x.html Redigeret af teleplus - 06-April-2010 kl. 21:10 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |