|
Hvilken harddisk? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Snippermanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 203 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan også bare købe en Mybook eller en Elements USB disk og hive den interne disk ud af kassen. I værste fald får du noget der ligner en WD RED, men der er god sandsynlighed for at du får fingre i en HGST. Uanset så sparer du mindst en tusse på de to diske.
Min hjemmebyggede XPenology er bygget med 8TB Elements diske.
|
|
Parasound Halo A2 + C2
M&K Surround Monitor Audio FB212 BenQ W10000 Sony PS3 |
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Ang. plads, så kom jeg bare til at tænke på, at man først spenderer tusindevis af kroner på Blu-ray film, for så igen at bruge tusindevis af kroner på at overføre dem til en harddisk
![]() |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
JesperRou ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-August-2009 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 203 |
For mig har det resulteret i 12 flyttekasser med film som står på loftet. Oprindeligt var det tænkt at beholde dem i tilfælde af en forsikrings sag, men da jeg havde et raid crash, var det nice at medierne stadig var tilgængelige. Iøvrigt har jeg 10-15 eksempler på DVD'er som degraderer over tid. Det har ikke haft betydning for direkte afspilning, men MakeMKV ville ikke rippet dem anden gang, så der måtte jeg investere i nye. Fint tidspunkt at skifte til HD version :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |