|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() Sendt: 11-April-2007 kl. 15:39 |
Jeg står og overvejer, at købe en HD medie afspiller, dels da jeg ikke gider at bruge min xbox 360 som blot extender og min bærbære PC er kun 1,5 centrino med VGA og kan ikke afspille HD filer flydende, derfor er HD medieafspiller vejen, da en HTPC er en dyrere fornøjelse. Jeg håber derfor, der findes en god medie afspiller til maks 2000,- (udenlandske priser) som leverer god kvalitet. Jeg vil sætte ekstern USB HDD til op afspille derfra. Jeg har desuden HD DVD drev til Xbox 360. Ved ikke om den kan sættes til. Har set Buffalo har følgende media afspiller: http://www.buffalo-technology.com/products/product-detail.ph p?productid=189&categoryid=18 Er den noget værd, eller hvad kan anbefales??? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |