|
Hvilken hjemmebio havde du som ung? |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 12:15 |
|||
![]() |
|||
bbond ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
||
Endnu mere ærgerligt er at Video 2000 ikke nåede at slå igennem .... Det overgik både Vhs & Beta, ikke kun på billedsiden, men nok så interessant, især på lydsiden... Stereo var standard ( og dermed havde man, med de første Dolby-dekodere -surround Faktisk kunne man optage "pure audio" som her udnyttede hele båndet (altså ingen plads til video) i en kvalitet som overgik spolebånd Kassetten kunde vendes... altså afspille på begge sider lige som et kassette-bånd (bare i overstørelse ) hvilket, samtidig med den u-overtrufne kvalitet, gav god (bånd)økonomi... Philips opfandt systemet som bla. B&O nåede at bruge i deres maskiner.... Bond |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
||
Nå ja, det kan jeg godt huske, jeg købte en fra B&O, fed maskine. Så vidt jeg husker, så kom der desværre ikke ret meget materiale ud til den? Ja, det var lidt starten, på noget godt, med lyd med mere. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
||
Det så da underligt ud det der.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
Nu er jeg ikke helt sikker, men havde Betamax ikke også stereo fra starten?
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Det var nu nogen fede apparater dengang. Havde selv en Sony Betamax på str med en gulvhøjttaler
![]() Redigeret af Kampus - 19-Marts-2013 kl. 19:46 |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6692 |
||
Du skulle måske have slettet det, inden du trykkede "Besvar" ![]() |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6692 |
||
Hos mig ser det forkert ud, straks jeg forsøger at svare, men det er sikkert browser-afhængigt, så det må være noget der skal rettes i forum-softwaren. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
||
Det er ikke småting, jeg har smidt ud pga. det blev teknologisk forældet. Lige nu har jeg en DVD/SACD afspiller til over 15.000 kr. fra ny stående, som ikke er til at slippe af med. For kort tid siden smed jeg en JVC dvd recorder og en NAD kassettespiller til storskrald. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
||
Jeg mener at jeg fik den første Betamax med Hifi stereo lyd i 1983 tror modelen hed SL 5200 Før denne havde jeg en sl c7 den havde hverken stereo eller Hifi stereo. |
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
![]() Men min første Sony CD afspiller fra 1989 spiller stadig som ny efter en rensning af laser. Skuffen laver dog nøkker og vil ikke åbne med det samme.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |