|
Hvilken hjemmebio havde du som ung? |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | ||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Jamen, det virker bare som spild. Det sidste, SACD, blev heller ikke til noget. Nu har jeg så to afspillere, der kan spille SACD, og den ene står i en rodebunke. Det synes jeg er ærgerligt. Men godt at jeg ikke hoppede på HD-DVD ![]() |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|||
Hvis hun kunne skride over et anlæg, så er hun sgu heller ikke værd at samle på. Jeg skrider da heller ikke over en klam lampe eller et par grimme sko jeg skal se på hver dag.
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
|||
Nagash, just for the record, Kampus er en kvinde, så det må være manden, der skred.
|
||||
![]() |
||||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|||
Nå ja. Same same. Der er stadig noget pjat at skride over.
|
||||
![]() |
||||
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
|||
Mit første surround anlæg var et Sony "alt samlet i et" anlæg med et seperat opdelt-look. En 5 disc cd changer i bunden med loop og scratch funktion, og "Super woofer" højttalere.
Det var dengang der kun var dolby prologic :)
Nu er det heldigvis over et par omgange skiftet til B&W diamond højttalere :) Redigeret af micker - 20-Marts-2013 kl. 13:32 |
||||
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
||||
![]() |
||||
sirgadget ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 137 |
|||
Selvom jeg er fra 89 vil jeg altså også være med!:)
Setup 1 92-94 (ja tre år gammel ![]() 14" TV af ukendt fabrikat VHS over coax fra stuen, så jeg kunne se Tom & Jerry på børneværelset Setup 2 95/96-98: 21" Lumatron TV Gammelt Schneider combianlæg der blev pillet ud af det møbel det var skabt til, med semi-defekt CD afspiller, og pladespiller uden pick-up:P Mono VHS maskine hvor optagefunktion var defekt Setup 3 98-02: 21" Beko TV Sony microanlæg med cd og md Sony PlayStation m. chip Mono VHS maskine hvor timet optagefunktion var defekt Setup 4 02-07: Philips 25" TV med rundt rør Sony PlayStation 2 På et tidspunkt, vistnok julen 04 tilføjes en XBOX Crystal Sony DAV-S500 anlæg med DVD DD, DTS 5 satter og sub (i øvrigt til salg herinde^^) Funai Steror VHS afspiller Setup 5 07-11: Medion 40" fladskærm m. analog tuner og 2 HDMI indgange Sony PlayStation 3 60GB Sony DAV-S500 I 08 tilføjes Sega Dreamcast og XBOX 360 Sony Stereo VHS afspiller Setup 6 11/12-12 (her jeg flytter hjemmefra): Medion 40" udskiftes på et tidspunkt med forældrenes aflagte 40" Alfaview som direkte driver et JAMO subwoofersæt 4 port IOGear HDMI Switch Apple TV 1st med OpenELEC Sony PlayStation 3 60GB YAMAHA PianoCraft minianlæg Setup 7 (i dag): BeoVision 7-55 Mk II 3D Sony PlayStaion 3 60 GB Apple TV 3 ROTEL RMB-1565 5 JBL satter og JBL aktiv sub Atlona AT-HD4-V41 HDMI Switch Tror vist det var min timeline:) Redigeret af sirgadget - 27-Marts-2013 kl. 19:11 |
||||
Mikkel Petersen.
Mit setup |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |