|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tengstedt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() Sendt: 07-August-2007 kl. 09:05 |
Hej alle Jeg synes kun at jeg kan finde alle mulige gode råd om hvordan man bygger en HTPC, valg af grafikkort osv. Er der ikke nogen, der har nogen gode råd om køb af færdigbyggede maskiner? (ved godt at det ikke er så nørdet, men med familie og sådan, så er der ikke så meget tid og det skal bare virke fra dag 1 Glæder mig til at høre fra jer. |
|
/lbt
Glad Pioneer DVR-520H ejer :) Nu også glad Sony KLV V32A10 ejer Mac Mini med Plex - DET spiller! Endnu et SONY tv anskaffet Nu også AC RYAN DVR 1TB |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Hvad skal den kunne? Hvad vil du bruge den til? Hvor meget må den fylde (H: B: D:)? Skal du bruge den til HD. Til optagelse fra TV?
Ken_T |
|
![]() |
|
tengstedt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
Hej Ken_T Optagelse af TV, pt. analogt, men senere også gerne HD. Den må ikke fylde for meget, men det er ikke så afgørende igen. PS: Cool hjemmeside du har banket sammen Redigeret af tengstedt - 07-August-2007 kl. 09:30 |
|
/lbt
Glad Pioneer DVR-520H ejer :) Nu også glad Sony KLV V32A10 ejer Mac Mini med Plex - DET spiller! Endnu et SONY tv anskaffet Nu også AC RYAN DVR 1TB |
|
![]() |
|
Kurt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
> Tengstedt Jeg har en centimeter fra selv at bygge men kom så forbi: http://www.medion.de/?produkte/produktwelten/home_entertainm ent/ePC_II.html Her kan man jo få det hele og til en pris i DK på 6000 Kr. Det kan jeg ikke selv bygge et system til inkl Vista. Men lige nu maler jeg hus, så det bliver først senere når der er gråvejr/tid :-) /Kurt |
|
![]() |
|
KimØ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Ja - Cool HTPC-hjemmeside Ken_T Tak for mange gode info og tips
Redigeret af KimØ - 10-August-2007 kl. 16:23 |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Tak lige til indledning
![]() Det jeg syntes om de færdige produkter er måske den begrænsning jeg ser. Jeg syntes at man skal have noget der kan udbygges eller måske endda nu understøtte HD, fx Blu-Ray eller HD-DVD. Og køber man nu fx den pågældende medion, har man altså brugt en større sum på noget der ikke kan udbygges. (tvivler jeg på ) Men ellers ser det ok ud. Der ser ud til at være scartstik ud, det er ikke så dårligt, hvis man kun har analog fjernsyn, hvis ellers kvaliteten er god. Friheden ved selvbyg er jo at man kan udbygge i takt med de behov man får og man er ikke låst fast i gammel teknik fra sidste år. Og svært er det jo ikke at lave. Men naturligvis.... Det tager tid og plads. Og der er jo andet at lave. Og usikkerheden over for om man kan lykkes. :) Der må jo være mange med et færdig købt mediacenter de er tilfredse med? Måske kunne nogen melde sig. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |