recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken int. forstærker til B&W CM8???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken int. forstærker til B&W CM8???

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 21:59
Oprindeligt skrevet af Irenicus Irenicus skrev:

Kan godt huske din tråd, den startede vist med at du ville have andre kabler?

Vi er bestemt enige om at data ikke har så meget at sige, jeg tror dog godt at den kan levere nok kraft, der er bare sparet på komponenterne et andet sted.

Det er korrekt, jeg prøvede alt muligt, indtil der kun var forstærkeren tilbage...

Den kunne givetvis ikke levere den effekt jeg havde brug for, men underligt nok kunne en halv så stor forstærker sagtens - XTZ har valgt at spare det forkerte sted LOL
Til top
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2012 kl. 12:21
Jeg har en Roksan Kandy K2 til salg til favorabel pris -send mig evt. en privat mail - jeg bor også i Aalborg Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu