recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken kalender app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken kalender app

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken kalender app
    Sendt: 22-Juni-2013 kl. 16:50
Hvilken bruger I?

Findes der nogen, hvor app ikonet ændrer dato efter den rigtige dato. Derfør Google kalender ikke på min Tlf ihvertfald
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2013 kl. 01:32
Har du tjekket google play - evt. bruge søgefunktionen - om der findes en kalender widget, der kan dette ?
Nu skriver du ikke hvilken tlf. det drejer sig om.
På min HTC Desire S er der f.eks både en kalender app og en kalender widget.
Begge en del af HTC Sense. Widget'en har indstillings muligheder, så ikonet kan sættes til at vise den aktuelle dato.
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2013 kl. 09:39
Jeg bruger aCalendar på min Samsung Galaxy tab 2 10.1. Den er kanon fed.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2013 kl. 16:52
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Har du tjekket google play - evt. bruge søgefunktionen - om der findes en kalender widget, der kan dette ?
Nu skriver du ikke hvilken tlf. det drejer sig om.
På min HTC Desire S er der f.eks både en kalender app og en kalender widget.
Begge en del af HTC Sense. Widget'en har indstillings muligheder, så ikonet kan sættes til at vise den aktuelle dato.


Ja, det har jeg testet, og har ikke fundet noget jeg fandt brugbart.

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Jeg bruger aCalendar på min Samsung Galaxy tab 2 10.1. Den er kanon fed.


Selve kalenderen er lækker, men den viser desværre ikke dagens dato på ikonet :(
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 15:05
Så prøv Simple Calender Widget, (søg efter den på Play).
Den bruger jeg som oversigt over mine aftaler på homescreen af min SG3ér. Den viser dagens dato som ikon, og du kan vælge alle mulige indstillinger.


Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 17:38
Hvorfor er det vigtigt at lige ikonet viser en dato ?

Appikonet er bare en genvej, der findes ikke aktive ikoner der kan vise datoen - vil du have den funktionalitet skal du installere en widget.  Der findes masser af individuelle widgets der kan vise forskellige former for kalenderinfo, inkl. dato, og der findes masser af forskellige calender apps der også har widgets som kan vise forskellig kalender info. 

Eks. har standard Google kalenderen også en widget der viser agenda (liste over aftaler) med angivelse af både dato, dag, måned, årstal og ugenr i toppen, den fungerer samtidig som genvej til kalenderappen selv hvis du klikker på den. Hvis du ikke vil se listen over aftaler men blot have toppen med dato så kan du justere størrelsen på den så den kun viser toppen, og derved har du sådan set et ikon der viser datoen og går til kalenderen når du vælger den. 
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 18:21
Det er da rart i dagligdagen at datoen står på skærmen. IPhone,s gør!!!
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 18:36
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det er da rart i dagligdagen at datoen står på skærmen. IPhone,s gør!!!

Står da også i toppen af min skærm, selvom det ikke er en iphone, og på låseskærmen!!!
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 18:44
På min Æblofon står datoen på låseskærm og er telefonen låst op, står dato på kalenderikonet.

På min kones aflagte HTC, står datoen på "forsiden" altid.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 18:50
Det er et spørgsmål om at smide en passende widget på, som Spawn skriver.
Min SGS2 har det som en del af vejr-widget'en. På min gamle Android smed jeg selv en ur-widget på som kunne konfigureres til at vise dato.
Jeg er bange for, at du må en tur på Google Play og søge :-)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 19:03
Har fundet en ok widget, der klarer vejret, dato og klokkeslæt. Grunden til at det var "vigtigt" er at jeger en klovn tilsat finde rundt i, hvilken dato vi har.
Vanens magt fra iPhonedagene gør, at jeg har vænnet mig til. At den dato der står på kalenderappen, er den gældende dato. Det har givet nogle uheldige gerninger, at datoen var forkert.
Distræt mand, der er afhængig af datohjælp :)
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 20:05
Jeg bruger Touch Calender til min HTC One X. Både lækker kalender, samt widget som kan tilpasses i stor grad.
http://https://www.youtube.com/watch?v=7wVZSdkv7m8


Redigeret af fhansen - 24-Juni-2013 kl. 20:07
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu