|
Hvilken KODI afspiller |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
ZkiiFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
+1 ![]() Bruger den selv - er dog lidt nølende omkring atmos... Med OSMC kan den måske, i teorien: https://discourse.osmc.tv/t/does-kodi-on-rb-supports-dolby-atmos/9216 |
|||
![]() |
|||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
||
|
|||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|||
![]() |
|||
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
||
Aflevere din Raspberry 2 Dolby true HD og DTS HD Master over bitstream til din receiver via HDMI? Jeg er godt klar over at den kan afspille formatterne, men så vidt jeg kan læse mig til så dekoder den de signaler til et PCM 5.1 signal. Se evt dette link
|
|||
![]() |
|||
ZkiiFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
||
Jeg bruger ikke nogen receiver - den ryger direkte i mit Sonos Hifi! (Ironi kan forekomme ![]() Plus til RPi2: den sluger i omegnen af 5W! |
|||
![]() |
|||
||
EDIT: dobbeltpost...
Redigeret af ZkiiFreak - 20-Februar-2016 kl. 14:02 |
|||
![]() |
|||
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
||
.
Redigeret af 0leDK - 20-Februar-2016 kl. 16:22 |
|||
![]() |
|||
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
||
Det var så min pointe at jeg håbede jeg fik en afspiller jeg ikke skulle rode med for at få til at virke, men tak for info. |
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
Det er dog forkert at have den tanke om Android. Det er både en styrke og en svaghed ved det styresystem.
|
|||
![]() |
|||
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
||
Det er kun opsætningen der skal rodes med. Og det meste roderi bliver med selve kodi softwaren, dog ikke mere end hvis det havde været installeret på et af de andre systemer. Forskellen er bare at du skal downloade og installere kodi manuelt i stedet for at installere fra playstore. Der vil også være roderi med Raspberry.
|
|||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|||
![]() |
|||
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
||
Jeg glæder mig til den 100 pct 'roderi-fri' medieafspiller der afvikler kodi kommer på markedet :-)
|
|||
MORE BASS
|
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
Så kommer du til at vente længe. For Kodi er jo ikke roderi-fri ;) Og det skal så tilmed siges, at det netop er Kodi, der er mest roderi med på Shield. Og er du vant til Kodi på PC, så er det 95% samme oplevelse under opsætningen. Når alt er sat op, så er oplevelsen 100% ens. |
|||
![]() |
|||
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
||
Slettet
Redigeret af zaboom - 14-Marts-2016 kl. 09:47 |
|||
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |