|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||||
Mercu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2010 Status: Offline Point: 357 |
![]() |
||||
Wii er lort.. Undskyld mit ordvalg
Men seriøst, der er max 3-4 spil som er værd at spille, som er Wii "eksklusive", resten fås til Xbox og Ps3 også. Super mario Galaxy 1+2 og de viserse andre Mario spil. Udvalget er mega tyndt. Ps3 mener jeg faktisk har mange fornuftige børne spil, nu nævner jeg kun dem jeg lige kan huske. Ratchet and clank (ps eksklusive) og rigtig sjovt spil. "lego" spillene (batman, indiana jones mv) Little big planet Facebreaker. Derudover massere gode spil udover det. |
|||||
Samsung LE32R87BDX 32"
Supra Kabler Popcorn hour A-200 m. 1tb hdd Synology DS410 2x 2tb seagate 5900rpm PS3 40gb FAT |
|||||
![]() |
|||||
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() |
||||
4 år og en konsol - jeg mener at det er alt for tidlig. Han skal da ud og bygge huler og lege. Syntes bestemt man skal vente til de er blevet ældre. Tror mest det er faderens ønske om at få en konsol !!
Mvh. Torben
|
|||||
![]() |
|||||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
||||
Hvor gammel er det lige du er, der er da ingen grund til at udtrykke sig så primitivt. Wii er den suverænt bedst sælgende af de nyeste konsoller. Worldwide sales figures
Det sker ikke uden at man har gjort noget rigtigt. Fair nok, hvis du ikke er målgruppen, men tal ordentligt. Og nej, der er ikke MASSER af gode børnespil til PS og XBOX, det er en tynd kop te sammenlignet med Wii. Tænk på at Nintendo selv er en af verdens største spiludviklere og de spil kommer kun på Wii og DS og deres speciale er børne og ungdomsspil. |
|||||
![]() |
|||||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
||||
Fint nok nu hvor det er sommer, det er ikke højsæson for indendørs aktiviteter. Men om vinteren er det et udmærket underholdning når det regner og er koldt udenfor. Vores den yngste synes det er meget sjovt, han bliver fire på søndag.
|
|||||
![]() |
|||||
Mercu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2010 Status: Offline Point: 357 |
![]() |
||||
Ja Nintendo har med Wii gjort noget rigtigt. De lavede en konsol som dels var prisbillig (hvilket den faktisk ikke er da tilbehøret koster kassen og man hurtigt fik brugt flere penge end på ps3 og xbox) og skilte sig ud fra Xbox og PS3. Derudover gjorde den markante anerledes styring (som Nintendo i den grad markedsførte) gjorde valget lettere for mange, - valget mellem en Xbox og PS3 er reelt en opvejning af hvad man vil spille og det kan være svært for ikke "spil-kyndige", som formentligt ikke gider undersøge, hvad der kommer tre år ud i fremtiden. Derfor var muligheden for at vælge en "nytænkene" konsol en let mulighed. Selvom det kun kræver få timers spil og erfaring før man finder ud af det er ret begrænset hvor mange spil som reelt udnytter Wii's anderledes muligheder fuldt ud. Summa sumarum: Så Wii gav den fantastiske mulighed for mange som kun har én konsol og spiller en sjælden gang i mellem til at vælge en anderledes og ved første indtryk billigere konsol. ALLE jeg kender, som har haft Wii (unge som gamle, nørde vs. ikke nørder) inkl. mig selv har syntes Wii var sjov den første uge, hvorefter "det ny og anderledes" famler i et spil udvalg der i den grad mangler exclusive "stor titler" og online muligheder. Den er ganske sjov til "party gaming" en stiv aften hvor man er samlet nogle venner/veninder, men min ærlige meing er den ikke er væsentligt sjovere til det heller end ps3 og xbox, som har Lips, singstar, tekken, og buzz som "party gaming". Men for at hjælpe trådstarter.. Jeg ville umiddelbart købe en brugt ps2 til en dreng på 4år. Han er ikke gammel nok til at have de store præferencer for en konsol og tror den vil underholde ham MINDST ligeså godt, som en af de nye konsoller. Udvalget af spil til en ps2 er også ENORMT og du vil kunne finde dem brugt til næsten ingen penge. Redigeret af Mercu - 14-Juni-2010 kl. 22:13 |
|||||
Samsung LE32R87BDX 32"
Supra Kabler Popcorn hour A-200 m. 1tb hdd Synology DS410 2x 2tb seagate 5900rpm PS3 40gb FAT |
|||||
![]() |
|||||
dbugdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2009 Status: Offline Point: 87 |
![]() |
||||
Selvfølgelig kan voksne mænd også få noget ud af en Wii ![]() - jeg har da også selv kastet med bowling kugler i en brandert. Men det er altså bare ikke mig udover det. Personligt foretrækker jeg xbox'ens muligheder og ser ikke rigtigt noget begrænsninger i forhold til en Wii. Ud over selvfølgelig motion controlleren, men den er for mig bare en sjov "gimmick" som jeg ikke får brugt.
Klart at junior bliver farvet af mine valg, men han lever fint med en xbox og savner ikke en Wii. At han måske om nogle år synes at det er det fedeste med en Wii, det skal jeg så ikke kunne sige noget om, så er han bare blevet "farvet" et andet sted fra ![]() Xbox'en er købt til mig selv omkring da knægten blev født og ikke til ham skal det lige siges (og købt før Wii'en). Jeg ser ikke mig selv som en hardcore gamer, men som en hyggefar, der både spiller med knægten og sig selv. Jeg går op i grafik, Full HD og den slags - der falder Wii til jorden. Måske en Wii HD vil hjælpe mig ![]() Hos mig hedder casual gaming med vennerne iøvrigt Street Fighter IV eller Fifa 10.
Synes jeg er en lidt gammeldags holdning, men jeg forstår udemærket hvad du mener. Alting med måde ! Faktisk kan det at spille med sine børn være en ret så sjov måde at bruge tid sammen med dem, hvor både børn og voksne får sjov ud af det :) (Set i forhold til at smide en dvd på eller bare se tv) Hvis ikke at trådstarter er hardcore gamer eller går op i hvor flot grafikken er (børnene er helt sikkert ligeglade) så køb en Wii ![]() |
|||||
![]() |
|||||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
||||
Det kan godt være at jeg har læst forkert, men jeg mindes at der var flere herinde der skrev at det var en børnekonsol og at man så kan skifte over til en mere "voksen" konsol senere, når knægten er blevet ældre. Desuden er det også min opfattelse af folk at de generelt bare tror at Wii = børne/casual spil + Mario og Zelda, og det er det altså ikke. ![]() Jeg ville så bare lige slå fast at, skulle trådstarter ende med at købe en Wii, så findes der altså mange spil som han også kan spille - hvis de altså har interesse. |
|||||
![]() |
|||||
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
||||
Nu siger salg vel ikke så meget om noget er "godt"? Phillips sælger også flere skærme end Panasonic, men det gør bestemt ikke at de laver "bedre" skærme.
=) |
|||||
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|||||
![]() |
|||||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
||||
Du læser sikkert ikke forkert, men bragte bare selv ordet "hardcore" på banen, og jeg tvivler altså på at ret mange hardcores gamere har Wii'en som primær konsol - det var sådan set det jeg ville frem til. Jeg er på ingen måde uenig i, at hvis Wii'en skal være familiens primære konsol, så findes der masser af spil til "far" også!
![]() |
|||||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||||
![]() |
|||||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
||||
Det er jo klart. Hvad vil du helst? Givet 1500kr for en konsol hvor alle kan være med, eller givet 2500kr for en PS3 hvor få kan spille sammen? Det er faktisk helt grotesk hvordan folk er begyndt og købe noget de aldrig før har gidet tænke på. For lige at nævne nogen i min nærmeste omgangskreds: Min bror (eller dvs. hans kæreste ønskede sig en), min kæreste, hendes søster, hendes søsters veninde, en vendinde til min kæreste. Stort set kvinder alle sammen, som før ALDRIG ville have rørt en konsol. For min kærestes vedkommende bliver den sjældent brugt og min bror bruger den kun hvis de får gæster og skal bruge lidt underholdning en sjælden gang imellem. Som jeg sagde tidligere er Nintendo Wii blevet en trend - det er noget alle skal have og noget alle har. Nintendo har ramt papegøjen, ingen tvivl om det, men ærgeligt at mange gode nye titler ikke kan sælge fordi folk egentlig ikke køber spil til deres konsol. |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Der blev skrevet at Wii'en ikke hollder til den "hardcore" spiller på 15+. Den kan så læses på mere end en måde, og jeg viste bare at der var mange "hardcore" spil til Wii. Omvendt har I også helt ret i at den typiske "hardcore" spiller (f.eks. mig) køber en "HD konsol" fremfor en Wii. |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Vores quotes er lidt voldsomme nu :D
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |