|
Hvilken ledningsfri støvsuger? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad menes med den sidste sætning? I render vel ikke rundt med en traditionel lednings støvsuger før Roborock H7 startes???
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
henningdalgaard
Guld medlem Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1682 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
har haft flere billige, og en bosch med indbygget håndstøvsuger. De var dårlige, eller blev det efter noget tid. Har haft Dyson V8, som er fin til korte ture, og sikkert dækker de flestes behov, især hvis de har en robot. Har nu Dyson v11 som har meget større batteri og kører godt.
Hvis man holder dyson rene og renser filter løbende så lader de til at holde længere. Og batteri kan let skiftes. De fleste Dyson (ikke v8) kører nickel-cobalt-aluminium batteri som holder meget længere end alm Lithium batterier. Dyson siger 15 år men det skal man nok ikke regne med Redigeret af henningdalgaard - 14-September-2022 kl. 08:36 |
||
Queen
Bruger Oprettet: 26-Januar-2009 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 91 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Købte en Dyson V8 for et par år siden p.g.a. hundehår ikke sætter sig fast i børsterne (den jeg havde tidligere var et H------ med at klippe hundehår af børsterne). Jeg er vildt glad for min V8 og batteriet holder fint til mine 110 m2
|
||
eyvind
Bruger Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 104 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der var en lille skrivefeil. Der skulle stå "for den helt store omgang kører vi den med ledning"
Redigeret af eyvind - 17-September-2022 kl. 18:26 |
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Aha, det gav mening. En gang imellem skal møbler og fodpaneler også støvsuges, og det kan en robotstøvsuger endnu ikke klare. Mht gulve og gulvtæpper, klarer min Roborock S50 det lige så grundigt som min Miele med ledning og pose.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bruger en Bosch
Nummeret kender jeg ikke. , den deler batteri sammen med Bosch elværktøj så det er super smart
Redigeret af hansie - 04-Oktober-2023 kl. 21:47 |
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den model kender vi ikke
|
||
|
||
AndaHARTTg3
Ny bruger Oprettet: 13-Maj-2021 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan godt forstå din udfordring med dørtrinene og kattene. Jeg har haft gode erfaringer med Dyson V11 Absolute, som har imponerende sugeevne og alsidighed. Bilstøvsugeren https://dushop.dk/products/handholdt-stovsuger-til-bilen klarer også godt i højde og er effektiv på forskellige gulvtyper. Shark IZ201EU og Samsung Jet 70 Pro er også gode valg med lignende egenskaber. Philips SpeedPro-serien er kendt for sin manøvredygtighed, men prøv at overveje dine specifikke behov, herunder dyrehårshåndtering og batterilevetid. Læs anmeldelser og overvej, hvad der passer bedst til din daglige rengøring.
Redigeret af AndaHARTTg3 - 11-Januar-2024 kl. 10:21 |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10426 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil gå efter en Bosch model. Den er meget mere lydsvag end en Dyson, og så kan man bruge batteriet fra Bosch værktøj og haveredskaber.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har en Dyson til alt for mange penge. Ville aldrig købe den igen. Larmer, løber hurtigt tør for batteri, filteret skal konstant renses og så suger den ikke tilstrækkeligt medmindre den er på max.
Jeg var så kæphøj da jeg købte den og sagde den ville gøre det så meget nemmere, og min kone griner stadig af mig når jeg bander og svovler over fladt batteri.
|
||
michaeliversen
Ny bruger Oprettet: 04-Oktober-2023 Sted: København Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |