recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken ledningsfri støvsuger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken ledningsfri støvsuger?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2022 kl. 09:56
Oprindeligt skrevet af eyvind eyvind skrev:

Vi er ret glade for vår RoboRock H7 til det daglige. Før den helt store tur bruger vi med ledning.
Hvad menes med den sidste sætning? I render vel ikke rundt med en traditionel lednings støvsuger før Roborock H7 startes???
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1662
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2022 kl. 14:42
har haft flere billige, og en bosch med indbygget håndstøvsuger. De var dårlige, eller blev det efter noget tid. Har haft Dyson V8, som er fin til korte ture, og sikkert dækker de flestes behov, især hvis de har en robot. Har nu Dyson v11 som har meget større batteri og kører godt. 

Hvis man holder dyson rene og renser filter løbende så lader de til at holde længere. Og batteri kan let skiftes. 

De fleste Dyson (ikke v8) kører nickel-cobalt-aluminium batteri som holder meget længere end alm Lithium batterier. Dyson siger 15 år men det skal man nok ikke regne med


Redigeret af henningdalgaard - 14-September-2022 kl. 08:36
Til top
Queen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2009
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2022 kl. 08:31
Købte en Dyson V8 for et par år siden p.g.a. hundehår ikke sætter sig fast i børsterne
(den jeg havde tidligere var et H------ med at klippe hundehår af børsterne).

Jeg er vildt glad for min V8 og batteriet holder fint til mine 110 m2
Til top
eyvind Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eyvind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2022 kl. 18:25
Citér Hvad menes med den sidste sætning? I render vel ikke rundt med en traditionel lednings støvsuger før Roborock H7 startes???

Der var en lille skrivefeil. Der skulle stå "for den helt store omgang kører vi den med ledning"


Redigeret af eyvind - 17-September-2022 kl. 18:26
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2022 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af eyvind eyvind skrev:

Citér Hvad menes med den sidste sætning? I render vel ikke rundt med en traditionel lednings støvsuger før Roborock H7 startes???

Der var en lille skrivefeil. Der skulle stå "for den helt store omgang kører vi den med ledning"
Aha, det gav mening. En gang imellem skal møbler og fodpaneler også støvsuges, og det kan en robotstøvsuger endnu ikke klare. Mht gulve og gulvtæpper, klarer min Roborock S50 det lige så grundigt som min Miele med ledning og pose.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2023 kl. 15:58
Bruger en Bosch 

Nummeret kender jeg ikke.  , den deler batteri sammen med Bosch elværktøj så det er super smart 


Redigeret af hansie - 04-Oktober-2023 kl. 21:47
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2023 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Broget en Bosch 

Den model kender vi ikke LOL
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
AndaHARTTg3 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 13-Maj-2021
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndaHARTTg3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2024 kl. 10:21
Jeg kan godt forstå din udfordring med dørtrinene og kattene. Jeg har haft gode erfaringer med Dyson V11 Absolute, som har imponerende sugeevne og alsidighed. Bilstøvsugeren https://dushop.dk/products/handholdt-stovsuger-til-bilen klarer også godt i højde og er effektiv på forskellige gulvtyper. Shark IZ201EU og Samsung Jet 70 Pro er også gode valg med lignende egenskaber. Philips SpeedPro-serien er kendt for sin manøvredygtighed, men prøv at overveje dine specifikke behov, herunder dyrehårshåndtering og batterilevetid. Læs anmeldelser og overvej, hvad der passer bedst til din daglige rengøring.

Redigeret af AndaHARTTg3 - 11-Januar-2024 kl. 10:21
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2024 kl. 11:26
Jeg vil gå efter en Bosch model. Den er meget mere lydsvag end en Dyson, og så kan man bruge batteriet fra Bosch værktøj og haveredskaber.

Flemming 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2024 kl. 21:58
Jeg har en Dyson til alt for mange penge. Ville aldrig købe den igen. Larmer, løber hurtigt tør for batteri, filteret skal konstant renses og så suger den ikke tilstrækkeligt medmindre den er på max.

Jeg var så kæphøj da jeg købte den og sagde den ville gøre det så meget nemmere, og min kone griner stadig af mig når jeg bander og svovler over fladt batteri.
Til top
michaeliversen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Oktober-2023
Sted: København
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michaeliversen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2024 kl. 20:10
Jeg har købt en til 600 kr. her

Virker fint.


/M

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu