recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken ledningsfri støvsuger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken ledningsfri støvsuger?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Her
Status: Online
Point: 3365
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2022 kl. 09:56
Oprindeligt skrevet af eyvind eyvind skrev:

Vi er ret glade for vår RoboRock H7 til det daglige. Før den helt store tur bruger vi med ledning.
Hvad menes med den sidste sætning? I render vel ikke rundt med en traditionel lednings støvsuger før Roborock H7 startes???
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2022 kl. 14:42
har haft flere billige, og en bosch med indbygget håndstøvsuger. De var dårlige, eller blev det efter noget tid. Har haft Dyson V8, som er fin til korte ture, og sikkert dækker de flestes behov, især hvis de har en robot. Har nu Dyson v11 som har meget større batteri og kører godt. 

Hvis man holder dyson rene og renser filter løbende så lader de til at holde længere. Og batteri kan let skiftes. 

De fleste Dyson (ikke v8) kører nickel-cobalt-aluminium batteri som holder meget længere end alm Lithium batterier. Dyson siger 15 år men det skal man nok ikke regne med

Redigeret af henningdalgaard - 14-September-2022 kl. 08:36
Til top
Queen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Januar-2009
Sted: Slagelse
Point: 85
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2022 kl. 08:31
Købte en Dyson V8 for et par år siden p.g.a. hundehår ikke sætter sig fast i børsterne
(den jeg havde tidligere var et H------ med at klippe hundehår af børsterne).

Jeg er vildt glad for min V8 og batteriet holder fint til mine 110 m2
Til top
eyvind Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2007
Sted: København
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eyvind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2022 kl. 18:25
Citér Hvad menes med den sidste sætning? I render vel ikke rundt med en traditionel lednings støvsuger før Roborock H7 startes???

Der var en lille skrivefeil. Der skulle stå "for den helt store omgang kører vi den med ledning"

Redigeret af eyvind - 17-September-2022 kl. 18:26
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Her
Status: Online
Point: 3365
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2022 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af eyvind eyvind skrev:

Citér Hvad menes med den sidste sætning? I render vel ikke rundt med en traditionel lednings støvsuger før Roborock H7 startes???

Der var en lille skrivefeil. Der skulle stå "for den helt store omgang kører vi den med ledning"
Aha, det gav mening. En gang imellem skal møbler og fodpaneler også støvsuges, og det kan en robotstøvsuger endnu ikke klare. Mht gulve og gulvtæpper, klarer min Roborock S50 det lige så grundigt som min Miele med ledning og pose.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu