recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken lim til opklæb af scene molton?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken lim til opklæb af scene molton?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 29 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 29 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken lim til opklæb af scene molton?
    Sendt: 12-Februar-2015 kl. 22:56
Nogen der har en ide om hvilken lim jeg skal bruge til at lime molton op på mit stewart lærred's motor kasette/hus?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2015 kl. 02:59
Kontaktlim på spray! Et råd: Køb ikke det billigste du kan finde! Skal være 3M eller tilsvarende kvalitet.

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 29 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 29 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2015 kl. 14:27
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Kontaktlim på spray! Et råd: Køb ikke det billigste du kan finde! Skal være 3M eller tilsvarende kvalitet.

M.v.h.

OK, men vil lim på spray ikke sætte sig alle andre steder også? Skal jeg sprøjte det på stoffet,eller på kassetten til mit lærred?
Kender du et godt mærke/sted at købe det?

En hurtig google søgning,og det ser ud til alle sælger dana lim kun, fra vvs leverandør til harald nyborg,ingen 3m

Redigeret af Tsunamijhoe - 13-Februar-2015 kl. 14:30
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu