|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Imac ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2009 Status: Offline Point: 150 |
![]() |
|
Og resultatet bør være det samme, hvis man afspiller fra intern harddisk, ikke ?.....spørger da jeg så nok er "nødt" til at investere i en c -200....ved du iøvrigt hvor den kan skaffes billigst fra ?
mvh Tommy
|
||
![]() |
||
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
|
Der er jo også DUNE som fås hos nemedia.dk
Man kan vel kalde den en klon i pæn indpakning. :)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jo...har kigget den ud...er der korrekt c 200 og Dune er identisk ang performance ?
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Er der ligeså meget udvikling mht ny firmware, de to imellem ? |
||
![]() |
||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
|
|
||
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
||
![]() |
||
![]() |
|
ok...endnu en mulighed...tak for din hjælp...
![]() |
||
![]() |
||
URTH4 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
|
Hmm jeg havde godt nok sat mig fast på en c200, men den dune der.. Er den så meget bedre 'justrace' ??
|
||
![]() |
||
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
|
Nope, det er stort set det samme, men ret pænere pakket ind. :)
|
||
![]() |
||
URTH4 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
|
Du skriver stort set det samme?
Er der bedre support på Dune ?? |
||
![]() |
||
voegel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() |
|
A200 og C200 er super lækre maskiner. Jeg har endnu ikke oplevet noget min ikke vil afspille. Der er desuden fantastisk support på popcorn boxene.
Der kommer ofte nyt firmware og så findes der ufattelig mange forskellige scripts.
Desuden er der super support på forummet www.networkedmediatank.com, som er et popcorn hour forum.
Køb den hos popcorn hour France. Det er nok det billigste. Der er ingen told, da det er inden for EU.
|
||
Samsung LE46A966
Pioneer VSX-921 Jamo S606 HC3 sæt Popbox V8 D-link DNS-323 nas with funplug D-link dir-655 XTREME N router Ubuntu 9.10 64bit, Intel Core 2 Duo 2.2Ghz, 2GB DDR2 RAM, 6 TB |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
![]() Ud over det er jeg helt med på anbefalingen af dem, bare husk blæseren i a-200 der gør den ihvertfald ikke egner sig til et soveværelse.. så der har jeg sat en c-200 istedet
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
|
har han nok ikke men det er vil det samme med HD dune da det jo er samme chipset ;-) jeg valte c-200 da jeg en gang før har haft en maskine der var fra en anden frabikant en Syabas ajen hvor fimware altid var lidt længer tid om af komme |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |