recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken medieafspiller er bedst?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken medieafspiller er bedst?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
marcdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-September-2008
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marcdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken medieafspiller er bedst?
    Sendt: 21-December-2011 kl. 16:35
Hej,

Jeg har netop lige solgt min Qnap TS 209 pro box fordi jeg simpelthen syntes den larmede for meget.

Dog vil jeg gerne have et setup hvor jeg via et samsung d8005 tv kan afspiller MKV filer, AVI filer og musik uden at skulle overføre, skifte stik osv.

Altså en afspiller der både kan sættes op til noget bit torrent, kan fungere som medieafspiller til samsung tv'et og ikke larme for meget.

Det kan godt være at  det jeg søger slet ikke eksistere, men jeg håber at der er nogle der har erfaringer eller viden om noget der kan hjælpe mig.

På forhånd tak.
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 17:30
Du kunne godt have beholdt din nas. Du skulle bare have sat den et sted hvor det ikke gør noget den larmer (i kælderen, på kontoret, i et skab). Så skulle du have trukket noget netværkskabel, og så ville du have været kørende... :-)
Dit tv kan fundere som afspiller. Din nas fungerer så som lager... (og torrent klient, jeg har en magen til, bare ikke pro udgaven)
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2009
Point: 282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rawi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 17:31
mener bestemt at Popcorn Hour A-300 er passivt kølet. Har selv en A-200 og den klarer fint mkv. Om det så er den bedste det ved jeg ikke, har kun dej egne
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 17:56
Oprindeligt skrevet af rawi rawi skrev:

mener bestemt at Popcorn Hour A-300 er passivt kølet. Har selv en A-200 og den klarer fint mkv. Om det så er den bedste det ved jeg ikke, har kun dej egne
Hvad menes med " dej egne "???
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2009
Point: 282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rawi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 18:45
dej egne = den ene hehe
Til top
marcdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-September-2008
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marcdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 20:12
Tak for jeres svar.

Sådan en popcorn hour er det med hdd? Og kan man også sætte den op som torrent klient? 
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2008
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 21:04
Med mindre du bygger/køber en pc tror jeg ikke du skal forvente at få en afspiller og torrent-klient i en og samme maskine...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu