|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Forfatter | |
nsane206 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
Men Boxee Box kan ikke se hd master, så den er udelukket... og hvordan tager den bluray iso?
|
|
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
|
|
![]() |
|
Godiksen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-August-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hej
Jeg har lige anskaffe mig en Apple TV 2 og må sige at den er super især hvis du installere XBMC kan du få rådighed over ca. 77.000 film fra USA.. :-) Se hvordan på TouTube... Du kan streame undertekster hvis ikke du har det på dine film direkte fra XBMC... Det er noget at det nemmest jeg nogen siden har gjort Apple kan bare det med at gøre det simpelt.. og så fylder den ingen timg... Du kan få den for ca. 1.200,-
|
|
![]() |
|
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() |
Syn's måske det er forkert at sammenligne Dune HD max med en Medi8er
|
|
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
|
![]() |
|
ozong ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Meget interessant link du sendt der. Syntes bestemt den der HiMedia HD600A/B serie ser spændende ud. http://www.himedia-tech.cn/en/product_show.php?id=25 Er der nogen der har prøvet at skaffe en hjem til DK og testet den? P.s. Kunne det ikke være spændende at lave en test med de forskellige mediestreamere der pt. er på markedet? Der er mange der spørger til netop denne type afspillere. /oz |
|
![]() |
|
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
Denne Dune kan anbefales til en anden pris end HD Max modellen :
|
|
![]() |
|
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
![]() |
Jeg vil også klart anbefale de "små" Dune HD smart modeller, har selv en B1 som jeg er meget glad for.
|
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
![]() |
Ellers har dune jo også lavet en ny "mini" Dune HD Lite 53D som kan fås til lige omkring 1100kr. i dk
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
mkt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2011 Status: Offline Point: 248 |
![]() |
Jeg har ikke haft nogen problemer med bluray iso filer, til gengæld har jeg har lidt besvær med mt2v filer, men de lå nok bare i forkert mappestruktur. Ang. HD master ser det ud til du tager fejl: http://forums.boxee.tv/showthread.php?t=31636 Edit: Kan se Boxee ikke tager BD-ISO menuer, men som bonus info er det jf. iboum.com den eneste mediaboks i verden der afspiller alle HD lydformater samtidig med at der er Netflix integreret. Redigeret af mkt - 03-August-2011 kl. 10:14 |
|
![]() |
|
Imac ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2009 Status: Offline Point: 150 |
![]() |
Dune HD Lite 53D , hvor kan den købes i dk til 1100,- ?
Har fundet den til 1199,- her : Er der blæser i den ? mvh Tommy
Redigeret af Imac - 03-August-2011 kl. 10:19 |
|
![]() |
|
mkt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2011 Status: Offline Point: 248 |
![]() |
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
![]() |
Jeg skrev jo "Omkring" fordi jeg ikke lige kunne huske det helt præcist. |
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
Imac ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2009 Status: Offline Point: 150 |
![]() |
fint tak for info...
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |