|
Hvilken mobiludbyder har i? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
CoBlockOut ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-August-2014 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Rigtig godt og klart svar :) Jeg selv sidder i lidt en anden situation, nogen der kan hjælpe? Har det, der engang hed Onfone, ved ikke helt om de nu har skiftet til at hedde YouSee eller hvad... I hvert fald ville jeg egentlig gerne bare have et abonnement til næsten ingen penge (bare fore at holde mit nr. aktivt og kunne modtage opkald sms'er) - jeg bor i udlandet og bruger aldrig mit danske nr... Det føles bare nødvendigt at beholde det, så lidt ældre familiemedlemmer kan kontakte mig osv... Nogen i samme båd eller med svar? Giver pt. 129 kr i måneden tror jeg, og det er jo lidt åndssvagt
![]() |
||
Peter - coBlockOut
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Basic abonnement hos Oister til 9kr/md
Samtale koster så 35 øre/min, sms 12 øre, mms 1kr, og data 50 øre/mb |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |