|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hense ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 08-Januar-2007 kl. 14:15 |
Jeg har kigget i dette forum og på diverse hjemmesider efter et toshiba 32WL66 og er stødt på følgende modeller: 32WL66ZS, 32WL66PS, 32WL66P, 32WL66Z 32WLG66S, 32WLG66P Alle til forskellige priser. Er der en der kan fortælle mig forskellen i ovennævnte modeller. For mig ser de meget ens ud. På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Modelbetegnelsen er opbygget efter følgende mønster 32 er størrelse i tommer WL66 er modelnavn med analog tuner WLG66 er modelnavn med analog og digital tuner (Tyskland) WLT66 er modelnavn med analog og digital tuner (England) ZS, PS, P, Z, S beskriver farve og eller farvekombination - eks. schwarts, schwarts/silber, silber, osv. den kan være sort, sølvfarvet, antracit, eller sort med sølvkant, eller antracit med sølvkant osv. Kort sagt det er alle "samme" model, nemlig WL66, med variationer i farve og evt. med /uden digitaltuner
Redigeret af spawn - 08-Januar-2007 kl. 14:23 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
snoopy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 26 |
![]() |
prøv også at se på denne Toshiba 32 WLT 68 P hos http://www.tapeconnection.dk det er deres nye model med eller uden digital tuner og bedre end 66 men koster også lidt mere
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |