|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() Sendt: 17-Februar-2010 kl. 10:18 |
|
Nu begynder jeg at gå i seriøse tanke om at få fat i en multi fjernbetjening. Vil gerne kunne styre:
Panasonic plasma
Sanyo projektor
Onkyo receiver
Playstation 3
Samsung parabol box - viasat
Tvix 6500
AGK mpeg 4 box - bruges primært til DR-HD
Samt måske også styre lidt lys
Hvad skal jeg vælge ? Kan jeg få problemer med noget af ovenstående?
Har jo ligesom fundet ud af at logitech er den primære spiller på markedet, men hvis i har bud på alternativer jeg ikke har hørt om må i gerne smide en kommentar.
Skriv også gerne lidt om jeres erfaringer med logitech produkterne, programmering, daglig brug, problemer man ska være obs på m.v
Ser frem til at få lidt in-put.
|
||
![]() |
||
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
![]() |
|
Jeg har en Logitech Harmony 895. Bortset fra selve udseendet, er jeg er rigtig glad for den - den er dog blevet afløst af Harmony 900, som er lidt pænere (sort). Den er forholdsvis nem at programmere, selvom selve softwaren som du programmerer fra er knap så godt.
Det eneste mindre problem jeg umiddelbart kan se, du vil rende ind i, er at din ps3 kun kan styres via bluetooth, men man kan købe en modtager fra logitech, som kan oversætte signalet.
|
||
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
||
![]() |
||
Tubbe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: København Status: Offline Point: 206 |
![]() |
|
Jeg bruger en Harmony 885 , den er jeg meget glad for, men du får problemer med PS3, da den køre med Bluetooth, jeg har købt en lille IR extender som er plugged i USB porten, den fungere fint.
|
||
![]() |
||
poul-r ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
|
Jeg er meget glad for min Harmony One, som du programmerer fra komputeren.
|
||
![]() |
||
Rambo_qdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2009 Status: Offline Point: 113 |
![]() |
|
Hmm, har læst at der lige har været fremvist et kit til iphone, det så godt nok smart ud, men der kommer vel en test af den på et tdspunkt.
|
||
![]() |
||
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
|
Har læst lidt om at folke synes det tager lang tid nogen gange når man skal skifte f.eks fra tv til dvd, gælder det ved alle modeller ? eller kan det skyldes selve programmeringen af dem ?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Sjovt du skriver det for skulle lige til at spørge om nogen kendte til en løsning til iphone eller android
![]() |
||
![]() |
||
RogueAgent ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Status: Offline Point: 859 |
![]() |
|
Der står lidt om det her:
http://gizmodo.com/5439669/change-the-channel-with-your-iphone-and-the-l5-remote-ir-adapter Bortset fra "nørd" faktoren i at kunne bruge sin iPhone som remote, så er det vel kun en brugbar løsning hvis man bor alene og/eller er den eneste der skal kunne betjene anlægget - for ellers er man jo nødt til enten at lade sin iPhone blive liggende på sofabordet når man forlader huset (gyyyys ![]() |
||
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500 Pioneer VSX-859 Carver 753X Energy RVS/RVSS Panasonic BD35 Toshiba HD-XE1 Pioneer CLD-D704 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg får nemlig snart en ipod touch, så det kunne være interresant at se hvad sådan en løsning kan
![]() |
||
![]() |
||
Rambo_qdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2009 Status: Offline Point: 113 |
![]() |
|
Kan ikke huske hvor, men det var i forbindelse med den her store messe, så det er jo rimeligt nyt.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Syntes den er særlig interessant fordi den store af logitech's universal fjernbetjeninger faktisk er oppe i det prisleje, så det kunne jo være man ender der hvor det at bruge den til telefon er noget sekundært( er det jo lidt i forvejen)
|
||
![]() |
||
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
|
Ditto ... derudover har jeg købt Logitechs PS3-komverteringsdims, så man kan styre PS3'en med sin Harmony One
![]() |
||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |