Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Blu-ben
Guld medlem
Oprettet: 18-August-2008
Status: Offline
Point: 869
|
Sendt: 17-Februar-2010 kl. 14:14 |
Krjstoff skrev:
poul-r skrev:
Jeg er meget glad for min Harmony One, som du programmerer fra komputeren. |
Ditto ... derudover har jeg købt Logitechs PS3-komverteringsdims, så man kan styre PS3'en med sin Harmony One  |
Det er også den jeg hælder mest til, men hvordan er den sådan rent følsomheds mæssigt skal man pege lige på boksen når man skifter ? og hvor hurtig er den til at skifte når man zapper?
|
 |
Krjstoff
Guld medlem
Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Point: 682
|
Sendt: 17-Februar-2010 kl. 14:43 |
Blu-ben skrev:
Krjstoff skrev:
poul-r skrev:
Jeg er meget glad for min Harmony One, som du programmerer fra komputeren. |
Ditto ... derudover har jeg købt Logitechs PS3-komverteringsdims, så man kan styre PS3'en med sin Harmony One  |
Det er også den jeg hælder mest til, men hvordan er den sådan rent følsomheds mæssigt skal man pege lige på boksen når man skifter ? og hvor hurtig er den til at skifte når man zapper? |
Jeg har oplevet en lille smule forsinkelse et par gange, men det er under et halvt sekund de gange det er sket. Som regel skifter den lige så hurtigt som på alt andet.
Den virker ikke til at være specielt følsom mht. at opfange IR-signalet. Det er i hvert fald ikke noget jeg har skænket en tanke, før jeg læste dit spørgsmål 
Desuden fylder den meget, meget lidt, så det bør være muligt at placere den et sted hvor den kan fange signalet uanset hvad.
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
 |
Blu-ben
Guld medlem
|
Sendt: 18-Februar-2010 kl. 11:52 |
Det må være sådan en Harmony one der skal afprøves i første omgang  nu jeg har søgt en del er jeg egentlig lidt overrasket at der ikke er flere producenter, er der nogen der har erfaringer med Philips Prestigo produkterne ? feks Prestigo SRT9320 som jeg synes er pænere i design end logitech produkter.
|
 |
jespermart
Guld medlem
Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 893
|
Sendt: 21-Februar-2010 kl. 20:07 |
Gør dig selv den tjeneste og køb en Harmony 900, specielt med alle de apparater som du skal styre. En Harmony one er efter min mening alt for retningsbestemt, så derfor skiftede jeg over til Harmony 900 og det funker bare, styring med RF er altså infrarøde fjernbetjeninger langt overlegen, men det er prisen selvfølgelig også.
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
|
 |
T-Rex
Bruger
Oprettet: 20-Februar-2010
Point: 101
|
Sendt: 21-Februar-2010 kl. 20:31 |
Hvis du skulle få lyst til en mere nørdet, men langt federe løsning, så er der en der lige har sat en Lintronic-boks til salg til 1700 kr. herinde.
En brugt Beolink 4 kan fås til ca. 700 kr. i den blå, så med 2400 kr. på bordet, så kan du styre alt med en Beo4 i stedet...
Hvis du ikke er helt OBS på hvad Lintronic er for noget, så er der et review her:
|
 |
Blu-ben
Guld medlem
|
Sendt: 21-Februar-2010 kl. 21:03 |
jespermart skrev:
Gør dig selv den tjeneste og køb en Harmony 900, specielt med alle de apparater som du skal styre. En Harmony one er efter min mening alt for retningsbestemt, så derfor skiftede jeg over til Harmony 900 og det funker bare, styring med RF er altså infrarøde fjernbetjeninger langt overlegen, men det er prisen selvfølgelig også. |
Må se om jeg ikke kan få testet dem lidt et eller andet sted 
|
 |
Blu-ben
Guld medlem
|
Sendt: 21-Februar-2010 kl. 21:15 |
T-Rex skrev:
Hvis du skulle få lyst til en mere nørdet, men langt federe løsning, så er der en der lige har sat en Lintronic-boks til salg til 1700 kr. herinde.
En brugt Beolink 4 kan fås til ca. 700 kr. i den blå, så med 2400 kr. på bordet, så kan du styre alt med en Beo4 i stedet...
Hvis du ikke er helt OBS på hvad Lintronic er for noget, så er der et review her:
|
Tak for inputtet, tror dog det bliver for indviklet for mig selvom en beolink 4 uden tvivl er en rigtig fed fjernbetjening, kan dog godt lide tanke om et touch display, og vil jeg ikke også få problemer med en playstation 3 med ovennævnte løsning?
|
 |
Mikael A
Bruger
Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 112
|
Sendt: 23-Februar-2010 kl. 22:34 |
jeg faldt over red eye https://thinkflood.com/products/redeye/what-is-redeye/ og det ser jo meget fedt ud, men den koster godt 190 dollars :-O Det syntes jeg sq er en slat.. nogen der kender noget til de systemer
|
 |