|
Hvilken multi fjernbetjening ? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
Bunch
Bruger Oprettet: 18-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Sendt: 24-Februar-2006 kl. 06:41 |
Hej! Kan en Harmony 525 håndtere en selector fra Sagem, som jeg er bruger for at se TDC TV (ADSL) mvh Bunch |
|
vipmlo
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
Sendt: 24-Februar-2006 kl. 08:11 |
Hvis man ser her http://www.logitech.com/promotions/promo.cfm?countryid=4& ; ;languageid=15&contentid=8788 er svaret Ja. Man kan også afprøve det her med en "test drive" http://members.harmonyremote.com/EasyZapper/New/ProcIntroduc tion/Intro_start.asp?Language=enu&AccountType=TestDrive Redigeret af vipmlo |
|
Bics
Ny bruger Oprettet: 21-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Sendt: 24-Februar-2006 kl. 08:46 |
Hvad med en Philips ProntoNEO, er der nogen der har erfaringer med den? |
|
tupsy
Bruger Oprettet: 21-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
Sendt: 25-Februar-2006 kl. 20:06 |
Jeg har selv indkøbt en Proton IR-800. Kan kun sige god for den lige på nær at den ikke funker ret godt til min Kiss DP-1500. (Med det er vist mere afspilleren end Proton'en) |
|
M.V.H.
Tupsy. |
|
Rtorp
Bruger Oprettet: 07-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 186 |
Sendt: 06-Marts-2006 kl. 13:44 |
Er der nogen der kan bekræfte at Harmony 525 (eller en anden god/billig) fjernbetjening kan håndtere en Selector ? Og en lille bøn til jer der har denne Harmony. Jeg har et 10 år gammelt mini-stereo anlæg af mærket Fisher. Kan I af brugervejledningen se om den understøtter dette anlæg? På forhånd tak.
|
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Sendt: 06-Marts-2006 kl. 13:58 |
Jeg bruger selv en 525 til min Selector - fungerer helt fint.
Den kan i øvrigt lære kommandoer fra andre fjernbetjeninger via infrarød, hvis ikke Logitech har koderne liggende. |
|
Rtorp
Bruger Oprettet: 07-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 186 |
Sendt: 06-Marts-2006 kl. 14:08 |
Tak for dit svar. Har du haft problemer med at sætte den op til dit system. Det læser jeg mig til at det tager tid og kan være besværligt. (Bla. brugeranmeldelserne på edb.priser.dk) |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Sendt: 06-Marts-2006 kl. 14:32 |
Det tog lidt tid at få den sat helt op som man vil ha' det, da man lige skal
prøve diverse muligheder, ændre lidt, opdatere fjernbetjeningen, afprøve, ændre, opdatere osv. Men jeg er nu ganske tilfreds, og jeg regner ikke med at skal modificere den yderligere, medmindre jeg udskifter dele i mit anlæg. |
|
Corleone
Bruger Oprettet: 20-Oktober-2005 Status: Offline Point: 92 |
Sendt: 18-Marts-2006 kl. 10:04 |
Hej Jeg har lige købt en Harmony 525, men har lidt problemer med at finde en knap til tekst-tv - er der nogen som kan hjælpe mig? I øvrigt en rigtig lækker remote. Don C |
|
Helt tilfreds med TV: Samsung LE-40M61 HDD: JVC DR-MH300SE Reciever: JVC RX D301
|
|
dvd-dyr
Bruger Oprettet: 05-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
Sendt: 18-Marts-2006 kl. 10:25 |
Hvis det skal være billigt (et par hundrede kroner) og man har lidt teknisk snilde, er One For All-fjernbetjeningerne nummer et. Jeg har endnu ikke mødt et apparat (med infrarød styring), jeg ikke kunne fjernbetjene. Man skal have et såkaldt JP1-interface. Det fine er, at der er oprettet et forum, hvor en masse venlige mennesker uploader opsætninger til alverdens apparater.
Fjernbetjeninger med touch-screen ser flotte ud, og man slipper for at huske, hvilke taster man har lagt specielle funktioner på. Til gengæld bruger de ofte meget strøm (til bagrundsbelysning af displayet), og man er nødt til at rette blikket mod fjernbetjeningen, hvis man skal bruge funktioner på touch-screen'en. /Kjeld |
|
lunddal
Sendt: 18-Marts-2006 kl. 16:04 |
Hvad mener du? Kan du ikke finde en knap du vil bruge til TTV? Eller kan du ikke finde den knap som Logitech mener at du skal bruge til TTV på dit TV? |
|
Corleone
Bruger Oprettet: 20-Oktober-2005 Status: Offline Point: 92 |
Sendt: 18-Marts-2006 kl. 17:28 |
Jeg kan ikke finde den knap som Logitech mener jeg skal bruge. Kan faktisk slet ikke se en knap der hedder "TXT" eller lign. når jeg laver opsætningen på min pc. Don C |
|
Helt tilfreds med TV: Samsung LE-40M61 HDD: JVC DR-MH300SE Reciever: JVC RX D301
|
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |