recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken musikapp bruger I til Android?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken musikapp bruger I til Android?

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2020 kl. 12:54
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

den kan sagtens have en baggrunds process der kører, så man stadig kan hører musikken på trods appen er lukket. det er ikke ualmindeligt på android. det er der vi android bruger bl.a elsker, det er at man kan hører musik osv, men appen er lukket.


Er det specifikt for Android?

Hvis appen er lavet til det. men der er apps hvor man kan slå bagrund processerne fra også.


Jeg prøver igen:

Er det specifikt for android at man kan køre musik i baggrunden, siden det er "det vi Android brugere elsker"?


Klaus
det er specifikt at Android kan have baggrunds processer kørerende selv om en appen er lukket.

Det klarer min iPhone da glimrende, så ikke en feature i kun har i android.
så er det noget der er kommet inde for de sidste halvandet år, for mine gamle iPhone 6s kunne ikke, den stoppet for alt afspilning når apps blev lukket helt ned
Det skal jeg ikke kunne sige. Men med musik app’en lukket ned, spiller musikken videre og der kommer en afspiller frem på låst skærm.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2020 kl. 13:12
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:


Det skal jeg ikke kunne sige. Men med musik app’en lukket ned, spiller musikken videre og der kommer en afspiller frem på låst skærm.


Så er det jo fremskridt
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2020 kl. 13:31
Jeg bruger Youtube musik (YT Premium 18 kr. mdr.)
0g Tidal HiFi
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2020 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

det er specifikt at Android kan have baggrunds processer kørerende selv om en appen er lukket.


Det vil sige at man ikke kan lukke for app'en?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2020 kl. 13:53
Jeg skal holde på appen og vælge at lukke den for at gøre det
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2020 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

det er specifikt at Android kan have baggrunds processer kørerende selv om en appen er lukket.


Det vil sige at man ikke kan lukke for app'en?


Klaus
jo det kan man godt, hvis en app ikke har nogle baggrunds processer, så lukker den ved at swype op. Men hvis den er processer kørende i baggrunden, så skal man gebbemtving stop af app'en
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2020 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

jo det kan man godt, hvis en app ikke har nogle baggrunds processer, så lukker den ved at swype op. Men hvis den er processer kørende i baggrunden, så skal man gebbemtving stop af app'en


Okay, jeg er glad for at jeg ikke kører så besværligt et styresystem på min telefon.
Her kan man spille musik og når man slukket for app'en slukker musikken. Skifter man til en anden app, fortsætter musikken.

Jeg kan ikke se det store i at der skal være forskellige måder at lukke app'en på....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2020 kl. 16:06
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

 
Det klarer min iPhone da glimrende, så ikke en feature i kun har i android.
så er det noget der er kommet inde for de sidste halvandet år, for mine gamle iPhone 6s kunne ikke, den stoppet for alt afspilning når apps blev lukket helt ned

Okay, så en iPhone 6s er kun halvandet år gammel?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2020 kl. 16:32
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

 
Det klarer min iPhone da glimrende, så ikke en feature i kun har i android.
så er det noget der er kommet inde for de sidste halvandet år, for mine gamle iPhone 6s kunne ikke, den stoppet for alt afspilning når apps blev lukket helt ned


Okay, så en iPhone 6s er kun halvandet år gammel?
nej jeg har de det i 3 år
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2020 kl. 16:34
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

jo det kan man godt, hvis en app ikke har nogle baggrunds processer, så lukker den ved at swype op. Men hvis den er processer kørende i baggrunden, så skal man gebbemtving stop af app'en


Okay, jeg er glad for at jeg ikke kører så besværligt et styresystem på min telefon.
Her kan man spille musik og når man slukket for app'en slukker musikken. Skifter man til en anden app, fortsætter musikken.

Jeg kan ikke se det store i at der skal være forskellige måder at lukke app'en på....

Klaus
der er kun to måder at lukke en app på Android. Alt efter hvad den enkelte app gør.
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2020 kl. 16:51
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

der er kun to måder at lukke en app på Android. Alt efter hvad den enkelte app gør.

Ja og på iOS er der kun en. Der er ingen grund til at gøre det mere besværligt.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2020 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

der er kun to måder at lukke en app på Android. Alt efter hvad den enkelte app gør.


Ja og på iOS er der kun en. Der er ingen grund til at gøre det mere besværligt.


Klaus
det er muligt. Men vi Android brugere kan have musik kørende i bilen, lukke musik app'en ned, når man er kommet frem, og når skal kører igen, starter app'en fra hvor man er kommet. Netop fordi de ikke lukkes helt ned
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu