|
Hvilken musikapp bruger I til Android? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4731 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Det skal jeg ikke kunne sige. Men med musik app’en lukket ned, spiller musikken videre og der kommer en afspiller frem på låst skærm.
|
|||||||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4044 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Så er det jo fremskridt |
|||||||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||||||
KevinL
Super bruger Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Jeg bruger Youtube musik (YT Premium 18 kr. mdr.)
0g Tidal HiFi
|
|||||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Det vil sige at man ikke kan lukke for app'en? Klaus
|
|||||||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6226 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Jeg skal holde på appen og vælge at lukke den for at gøre det
|
|||||||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||||||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4044 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
|
|||||||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Okay, jeg er glad for at jeg ikke kører så besværligt et styresystem på min telefon. Her kan man spille musik og når man slukket for app'en slukker musikken. Skifter man til en anden app, fortsætter musikken. Jeg kan ikke se det store i at der skal være forskellige måder at lukke app'en på.... Klaus
|
|||||||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Okay, så en iPhone 6s er kun halvandet år gammel?
|
|||||||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
|
|||||||
|
|||||||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
|
|||||||
|
|||||||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Ja og på iOS er der kun en. Der er ingen grund til at gøre det mere besværligt. Klaus
|
|||||||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
|
|||||||
|
|||||||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |