|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
andreasd ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 04-Juni-2009 kl. 21:45 |
Lige et spørgsmål : Hvad for en af de her to skærme skal man vælge, den skal bruges til afspilning af film, men nok mest til almindelig fjernsyn, og en masse sport ! Så hvad ville i vælge, og hvad skal jeg være opmærksom på ? http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/W47PFL7403D_(Wupti 1).html http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/W47PFL5604H_(Wupti 1).html Håber på noget hjælp tak |
|
![]() |
|
truehorses ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Hvorfor skal det være LCD Bedste billede til prisen...Plasma se lidt på Panasonic X10Y / G10E og LG50PS7000 / Lg50PS8000 Alle i 50"
|
|
truehorses
LG50PS7000 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40550 |
![]() |
Sport har jo hurtige bevægelser, og LCD har ikke en særlig stor respons hastighed sammenlignet med Plasma. (Typisk 0,8 Ms v.s. 0,001 Ms.). Så der vil være synlig lagging i billedet på LCD contra plasma. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
mach3 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 366 |
![]() |
tror ikke mange lcd'er klarer 0,8 ms i responstid. de fleste ligger på 2-6 ms. |
|
![]() |
|
andreasd ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Tak for de hurtige svar .. Som i nok har fundet ud af, er jeg ikke den store ekspert. truehorses: Hvilken en af de skærme skal man vælge, er nok mest til LG skærmene. Er der en dansk hjemmeside man kan bestille dem fra ,eller hvordan ser det ud med at få sådan en hjem .? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40550 |
![]() |
Hvilket jo så kun gør det værre i forhold til Plasma. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ville da så sandelig ikke købe et TV uden at se det først, så ud og se på dem. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej selvfølgelig ikke
|
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
er det ikke forkert af gå i butiken og kige på dem, og få vist det man nu vil bruge det til og så købe det på nette, det er blanet derfor jeg kun har, læst anmelser fordi jeg syns det virker af pise sælger op og nød af ryken. kune faktis være dejligt, vis man kune betale et eller anet for røggivning. så vis de gav sig tid til af vise en det og det og man ikke købte korste det nolge 100kr ved godt det kan give problmer vis man syns det ligne lort men håber i forstår hvad jeg mener, og undksyld det bliv lidt OT de LG 2 linker til kan man læse en test af dem et sted ,og undksyd 0# jeg låner din trod men håber det går når det er same emne har du set troden med G10 ? Redigeret af tobiasl - 04-Juni-2009 kl. 22:38 |
|
![]() |
|
![]() |
Kan det ikke lige blive skrevet og stavet korrekt, så at man kan læse det. Der mangler jo også både kommaer og punktummer. |
|
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Jeg er så kun delvis enig med "Radiomanden". Fordi 19 ud af 20 steder hvor du kan se et TV i udstilling - Fona-Giganten- Expert osv, der vil billedet være milevidt fra "det virkelige liv" . . ! Dette skyldes at de som regel kører med TV´et i fabriksindstillinger samt meget tvivlsomme sammensløjfede DVD og antenne signaler. Men OK, du vil få indtryk af design og fjernbetjening . . . |
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
tro du jeg har stavet sådan for af sjenere dig eller fordi jeg har svært ved af stave det lyder nemlig som du tro det første og det er forkert, har sat nolge . og , ved ikke og de er de raige stedet og har delt det i 2 så det måske er letter |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |