|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
truehorses ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
|
kan kun tilslutte mig...ud og se....ikke nødvendigvis med DSB ;-) LG50PS7000 og 8000 er samme panel... 8000 er htx certificeret og har enkelte flere finesser... Jeg har en 7000 men det var tilfældighedernes spil..et godt her og nu tilbud....ellers havde jeg da en 8000.....for sure...
|
||
truehorses
LG50PS7000 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40550 |
![]() |
|
Det er sgu svært at hjælpe, når man skal gætte hvad det er der er skrevet. |
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
||
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
![]() |
|
Siger mere om dine evner, Radiomand, end om spørgeren !!!
Du behøves ikke nedgøre folk der har svært ved at stave !! Hvis du ikke forstår spørgsmålet, lad være med at svare !! Du er aligevel på første pladsen med dårlige svar, og indlæg i det hele taget!! Bare mine 50 øre. Til spørgeren, ud og se skærme, dine øjne og ører der skal se på den, i lang tid, og det er fint at gå i butik og ose, bare lad være med at bruge de ansattes tid, for meget. |
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Hvad er det lige i mener han kan/skal koncentrere sig om at se ? ? ? |
||
![]() |
||
andreasd ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|
Jeg ville bare lige se selve skærmen. Nu skal jeg lige ud og se, men er det noget man have (8000 modellen) skal man så bestille fra wupti, eller er det noget man skal bestille fra andre lande, for at sparer nogle penge ? |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40550 |
![]() |
|
Danske butikker og websites er at foretrække, paranellimporterede varer er ikke nødvendigvis kompatible med den her i landet anvendte standard. (DVB-C, HE-AAC, MPEG4, DVB-Subs). |
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
||
arcona ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
|
LCDplanet.dk er billigere end de fleste web butikker, og har en fysisk butik så du kan gå hen og kigge.
Hifiklubben ligger 200 meter fra den, som også har nogle skærme. Kig også ind i Hifiklubben's projekter rum med blueray, det er som at træde ind i Imperial ![]() |
||
![]() |
||
andreasd ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|
Det kunne godt være man skulle kigge forbi ;) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvad med det såkeldte "burn in" er det noget man skal være nervøs for eller hvad..
|
||
![]() |
||
![]() |
|
og hvordan ser den ud i forhold til : retention støj og genskin |
||
![]() |
||
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() |
|
Tror ikke der er nogle butikker som kører med antennesignal på deres skærme mere, så er det fordi en kunde har spurgt om det. De fleste kører vel noget parabol over HDMI eller Component |
||
![]() |
||
![]() |
|
slet ingen der kunne hjælpe mig med om Burn in, retention, støj og genskin er noget jeg skal være bange for, nogen måder jeg kan undgå det på, specielt burn in..
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |