|
hvilken nas til streaming af film |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Februar-2015 kl. 20:05 |
Hej
jeg vil ud og købe en nas ( mere ) jeg har en Dune hd base 3-D og pt har jeg en Synology ds213J jeg vil dog suplere med en 4 bay nas. har egentlig været glad for synology. Men jeg bruger aldrig de ting som den kan. Mit behov er udelukkende streaming af blurau film. og en nem brugervenlighed. er der andet en Synology der dur? |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1247 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, QNAP og Asustor er også rigtigt godt med. De kan alle stort set det samme...
Når du i forvejen kører Synology vejen, hvorfor så ikke fortsætte? På den måde kan du bruge de samme apps til afspilning af medier, samt sikre at de to NAS arbejder godt sammen med f.eks backup.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Enig med Jacob ovenfor... - keep it simple - at spare nogle få hundrede kroner bliver hurtigt opvejet af tidsforbruget med 2 vidt forskellige interfaces og manglende kompatibilitet.
|
|
![]() |
|
kam15 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 77 |
Lytter lige med her.... Er der nogen, der kan forklare et simpelt set-up til streaming fra Synology... Men vel at mærke til såvel et LG smart tv som til et B&O ikke-smart-tv... ( men med tilsluttet cromecast, apple-tv, boxee-box, sony-blue-ray-afspiller...)
Hvilket format skal film rippes i / lagres på synology ? Skal de rippes MED indbrændte undertekster ? Hvilken afspiller skal man bruge (på hhv. LG og B&O ) ? Findes der ikke sådant et simpelt set-up ?? |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
kam15: Vil foreslå dig at oprette en tråd med dit spørgsmål, da det ikke umiddelbart er relateret til trådstarters spørgsmål.
|
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
jeg napper en Synology ds414j :-)
tak for hjælpen |
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Jeg har selv en Dune Base 3-D samt en DS413j. Det kører super godt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |