recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken netbook?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken netbook?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
maagren Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 189
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken netbook?
    Sendt: 07-September-2010 kl. 22:35
Min bedre halvdel skal bruge en netbook, men jeg må indrømme, at jeg er ret uvidende på området.

Afgørende er 

Vægt (inkl. strømforsyningen) - Den skal let kunne transporteres rundt i en taske.
Kvalitet - Den skal også kunne holde til at blive transporteret rundt i en taske.

Den skal bruges til tekstbehandling, let internetbrug og til opkobling til arbejdet (jeg ved ikke om det er Citrix, men det er noget i den stil).

Har nogen af jer erfaring med den slags? 

Jeg synes ikke specs på de forskellige siger mig så meget, men synes at kunne læse mig frem til, at Asus og Lenovo ikke er helt tossede. Jeg forestiller mig omkring 10" skærm, men ikke hvis folks erfaringer er, at det er for småt til eks. alm. tekstbehandling.

Alle input værdsættes Smile
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Point: 555
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2010 kl. 23:30
Hvor meget må den koste?

Hvis hun skal skrive meget på den, så er Thinkpad en oplagt kandidat pga. dens legendarisk tastatur.
Den mindste Thinkpad (med ordentlig tastatur) x100e koster omkring 4300 kr (11,6" skærm og vejer ca. 1,5 kg).

Redigeret af zeryus - 07-September-2010 kl. 23:32
Til top
maagren Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 189
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2010 kl. 23:45
Tak. Prisen er ikke helt så afgørende, så længe vi ikke snakker macbook air priser.

Jeg har bare i mange tilfælde svært ved at se forskellene på dem til 2.500 og dem til det dobbelte Confused
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu