|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fidolinux ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2006 Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 04-Januar-2008 kl. 01:51 |
Ideen med det hele er, at kunne streame film, samt musik fra filserveren, Helst ikke over 1000-1200 kr Hvad skal man kigge på ? |
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() |
Popcorn A100 (se tråden om den).
- Den er nok den bedste til prisen i øjeblikket - men du skal nok regne med lidt leveringstid. - Ellers kan jeg varmt anbefale Rapsody N35 - der dog anvender NDAS. - Begge afspillere ovenfor har plads til indbygget harddisk - skal du ikke bruge en sådan, synes jeg du skal kigge efter en brugt streamer til ca. 500,- (En ny Snazio 1310 koster 999,- hos mm-vision - og få nogle mdr. siden solgtes en lign. i Aldi for 999,-) |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Jeg kan anbefale D-Link DSM-(et eller andet, vist 500). Jeg har selv en og er ret gald for den. Den æder mere eller mindre alt man smider efter den, og den kan afspille direkte fra en medie server, fx en NAS med twonky. Den er heller ikke særlig dyr, mener jeg gav omkring 1500 for den. Og det skulle være muligt at finde nogen som var brugte... |
|
![]() |
|
ildocteur ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-September-2005 Status: Offline Point: 217 |
![]() |
Har du måske lidt utraditionelt overvejet en Mediacenter PC ? Den kan om noget opdateres og du er ikke adhængig af at lige netop levrandøren af din streamer understøtter den nyeste HD codec. Mediacentre findes nu om dage i meget små formfaktorer og de kan laves næsten lydløst. Alternativt kan du overvej at opgradere din "server" PC med mediacenter og så benytte en Mediacenter Extender ved TV'et f.eks. en af de nye fra Linksys. ildoc
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |