|
Hvilken ny PC? Det blev en Macbook Pro |
Besvar | Side <1 16171819> |
Forfatter | |||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
I de link Klaus og jeg postede skal du rulle ned til Manuel overførsel. Overførselsassistent bruges når din Mac er helt ny. Den flytter nemlig også brugeren på pc'en over på Mac med samme brugernavn og adgangskode. Hvis du bruger overførselsassistent nu, tror jeg du får en ekstra bruger. Alternativt kan du installere Teamviewer, fjernstyre pc'en, og manuelt vælge de filer der skal kopieres. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg troede det var manuel overførsel, idet der jo skulle vælges filer ud til overførsel.
|
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Faktisk ligger alle de filer på min ext backup disk. Er det lettere at hente dem over derfra?
|
|||
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, meget. Især hvis det er manuel backup. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Som jeg husker det er det manuel backup med et program KlausDM gav mig så vidt jeg husker. Er rimeligt frustreret over at programmet ikke tar automatisk backup, når der lægges nye filer på PC'en. Håber backup virker automatisk på Mac. |
|||
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Backup på Mac er TimeMachine. Bedre har jeg ikke set.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den er jeg spændt på. Og når filerne er hntet fra min ext HD, kan den vel bruges til backup fra Timemachine? |
|||
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja. Men den skal lige Mac formateres. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har fået en irriterende adresse på favoritlinien i Safari. Hvordan sletter jeg den og lægger min hotmail på istedet?
|
|||
nbu001
Guld medlem Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Højreklik på linket og vælg delete/slet! Gå til din Hotmail, og Bogmærker -> Tilføj bogmærke -> Vælg Favoritlinje!
Redigeret af nbu001 - 29-August-2014 kl. 15:29 |
|||
|
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Højreklik åbner bare siden Åbnede Bogmærker og redigerede her. Så nu er det på plads
Redigeret af Kampus - 29-August-2014 kl. 15:43 |
|||
nbu001
Guld medlem Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Højreklik (eller sekundært klik), kan man man også lave ved at klikke med to fingre, hvorsomhelst på pegefeltet. Det afhænger lidt af hvordan du har sat pegefeltet op i Systemindstillingerne :) Men godt du fik det løst alligevel :D
|
|||
|
|||
Besvar | Side <1 16171819> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |