|
Hvilken ny PC? Det blev en Macbook Pro |
Besvar | Side <1234 19> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jep. Lenovo T-modellerne er dem man skal holde sig til!
M.v.h. |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så nærmer vi os Mac's priser. Der må være en billigere der er go nok |
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så skal du nok over i en ASUS. Langsommere må det ikke blive. De ligger på CPUmark ca. 3500. Lidt langsommere end Mac Mini. Du får mest for pengene ved en 15,6" bærbar, men er den ikke for stor. Jeg synes stadig du skulle tage en Mac mini og sætte den til skærm, mus og tastatur, og så nøjes med iPad på farten. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
..
Redigeret af Brixen - 15-Juli-2014 kl. 20:44 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4049 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis hurtig bruger oplevelse er vigtig på brugerfladen, ville jeg vælge en nuc, med win8 og eventuelt med en Logitech mousepad, så du fuld nydelse af win 8. For nuc'en og win 8, kører hurtigere end mac mini på brugerfladen, og booter på max 5 sek.
Eller den nye lenovo x240, den er sateme rap Redigeret af T-Duck - 16-Juli-2014 kl. 08:57 |
||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1025 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En brugt måske? http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=133400&title=s-lenovo-thinkpad-t420s |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den er på Sjælland! Og vil helst ha nyt |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du kan leve med et stort kabinet, så vent til Aldi igen har Medion stationær på tilbud. Det er altså "bang for the buck" og ganske gode maskiner.
Jeg er på min tredje, knægten på sin anden (heraf den første en af mine aflagte) og svigermor på sin første. De larmer ikke meget og med gennemtestet hard- og soft-ware. Klaus |
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9400 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor meget skal den transporteres ?
Hvis det kun et fra et værelse til køkkenbord en gang om ugen, så burde en billig Low end lenovo godt kunne holde. |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
KlausDM@ jeg vil væk fra stationær, da computeren fremover skal være og bruges i stuen. Faktisk var det allerede planen med en bærbar i 2007 da jeg købte min nuværende statonære, men de bærbare var ikke kraftige nok til video dengang.
Lahan@ Der blir nok ikke så meget transport. |
||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du ku' evt. kigge på mm-vision.dk's bærbare, som de selv samler udelukkende af kvalitets hardware.
Og så til rimelige priser, mulighed for at opgradere bl.a. ram ssd og netkort. Dertil god service og support, som andre net butikker kunne lære meget af. mm-vision.dk Redigeret af Roland - 16-Juli-2014 kl. 23:03 |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der sælges en Mac Pro 13" MD101 på tilbud i øjeblikket. Er der Retina skærm på den?
|
||
Besvar | Side <1234 19> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |