recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken OLED model skal jeg købe?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken OLED model skal jeg købe?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2023 kl. 08:05
Jeg har et Philips OLED med Ambilight og et Sony OLED uden, jeg savner lidt lyset bag mit Sony, der nu hænger i stuen. (kører ikke farver, men et fast "hvidt" lys).

@KlausDM Ambilight udelukker da ikke at der er brugt penge på at optimere skærmen, hvilket målinger af Philips OLED også viser. (se Flatpanel Test)...

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
PhoroCrew Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2023
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PhoroCrew Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2023 kl. 06:03
Jeg ser at du ikke vægter C serien ret højt. Det er da lidt uforståeligt da LG C3 serie er på et højt niveau. Hvor G3 er lidt overkill i forhold til at lille ca 4.000 kr. Oveni for at vælge LG G3 serie. Men har du et andet bud og svar på det ? 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu