|
Hvilken projekter til max 4000 ? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Fakker
Super bruger Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alt kan da lade sig gøre, men det bliver da en dyr fornøjelse i bekostning af pærer til sådan en projektor.
|
|
Brixxx
Ny bruger Oprettet: 11-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har tænkt på levetid men ikke på støj !
Har tænkt på en led projekter da de min kan køre 20.000 timer og op til 30/35000 timer... |
|
Leviathan.jk
Guld medlem Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sim2, Runco og Digital Projection laver gode LED maskiner
|
|
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7101 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men så skal de 4000 ganges med en del, glem de billige led projektor. De egner sig ikke til meget og slet ikke video. De er vist heller ikke i 1080p
|
|
therazz
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville vente med at pensionere fjernsynet, og spare op til en bedre projektor.
|
|
iceman24
Guld medlem Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Funktioner
Tak(0)
|
gi lidt mere og få noget ordentlig... jeg har selv BenQ W1070 (kan fåes hos komplett.dk for 5895 kr) den er jeg yderst tilfreds med, bruger den mest til HD film, netflix men selv vores tv kanaler i både SD og HD er tilfreds stillende i kvalitet.. må nok indrømme Projektor bliver brugt mere og mere istedet for mit 55" Samsung E8005..
vi kører det på en 92" lærred Jeg har personlig selv set nogle billige LED projektore som venner har købt efter de var på besøg, har ikke set en endnu jeg synes var god... mener også du skal op i omkring 7-8000 kr få at få en rimelig LCD projektor
Redigeret af iceman24 - 19-December-2013 kl. 21:20 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |