Mit valg faldt på en Benq W600. Fik den hos Hifiklubben til lidt over 5000,- . Som er yderst fornuftigt :)
Har fået købt kabler og ophæng som højst kunne trækkes 30cm ned
Jeg mangler nu kun 2 ting som jeg håber I vil være behjælpelige med . PLEASE
1 .Specielt kabel - Componentsplitter
2. Et 16:9 lærred på min. 100" - Siddeafstand er 4,5 meter
1.
Skal bruge et componentforlængerkabel til min wii ? Kan ikke finde det på nettet nogen steder :( Men her tænker jeg dog også om jeg måske ikke skulle købe en splitter istedet, så jeg bare kan nøjes med et almindeligt componentkabel og på den måde kan jeg få vist billedet på både tv og projektor, da det jo nok ikke er altid jeg vil spille wii over projektor ?
2.
Har kigget på en masse lærreder, men ved dog ikke hvad jeg skal vælge . Her tænker jeg på feks antal Gain m.m. Hertil har jeg 3 meter til loftet fra gulv og sidder 40cm fra gulvet .
Så er det bedst med Væg-ophængt lærred eller loftophængt ? ( Ved dog godt det self er en smagssag, men tænker også på feks hvis det skal være loftophængt er det mere diskret - men så skal der også længere "drop" på som måske gør lærredet en del dyrere.
Vil egentlig være tilfreds med rullelærred man selv trækker ned, men ser da ikke blindt på, hvis jeg kunne få et lærred til max 2000kr med motor, så det selv kører ned når projektor tænder eller at man feks trykker på remote og det så ruller ned !!
Håber på jeres hjælp og forståelse af mine begynderspørgsmål