|
Hvilken PVR box? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Marts-2015 kl. 13:33 |
Hvilken box med optagemulighed kan anbefales til Stofa?
Har lige opsagt deres egen smartbox, da de vil ha 75kr/md, og jeg var blevet lovet den til 15kr/md. Og det er sgu ikke iorden... |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Panasonic DMR-BTC
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Bare en box med optagemulighed. Har ikke brug for at brænde optagelser ud, og har en bluray afspiller.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
Samsung har også en ok boks, hvis man altså er til Samsung.
Ellers findes der en masse billige bokse til ca 500kr, som sikkert er fine hvis kvalitet og stabilitet ikke betyder det store. |
|
![]() |
|
Det er vel de samme bokse, der bruges til yousee? Mangler overblik over hvad der er på markedet. Og om CI interface er nødvendigt til Stofa TV pakker.
|
|
![]() |
|
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Hvis du bare skal se deres std. pakker 1,2,3, så behøver du ikke CI interface. Det skal kun bruges, hvis du har de krypterede betalingskanaler. Om "frit valg" kræver kort ved jeg ikke
|
|
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
|
![]() |
|
Ok, så er det måske bare at købe en Clint 1?
Har ikke planer om tilvalgskanaler lige pt, men burde måske købe en box der kan bruges til den funktion også. |
|
![]() |
|
Hvordan er billedkvaliteten på en Triax C 209 CX ?
Har jo været godt tilfreds med mine Triax 405 og 505 |
|
![]() |
|
Det blev Triax'en, og den skuffer absolut ikke på billedkvaliteten, der er bedre end Stofa smartboxen. En medkøbt USB 3 harddisk klarer optagelserne til UG. Det hele er købt hos AV-Connection.
|
|
![]() |
|
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
hvordan fungere den Triax C 209 CX med hensyn til afspilning af DLNA (ser det pænt ud), og med HBBtv (er den langsom) ?
Har du tid og lyst til at lave en test af den ? Jeg har nemlig luret på den et stykke tid.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Du er vel så klar over at den ikke kan bruges til extra/bland selv kanaler. Den har kun Conax, og kan kun afkode i den kryptering, og ikke Stofas kodning.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Har ikke forsøgt, da min usb trådløs dongle ikke kan anvendes. Og hbbtv er jeg ikke nået til endnu. Skal nok skrive mine erfaringer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |